, Akcesoria Newsy Razer Samsung

Dzięki temu etui Galaxy Note 20 (może) nie będzie rozgrzaną patelnią podczas grania

fot. Razer

fot. Razer

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Alex

    Swoją drogą miałem dziś w ręce i Note 20 i Note 20 Ultra u powiem szczerze że z wyglądu oba modele są bardzo ładne. Są to jedne z najładniejszych smartfonów na rynku. Wyspa jest i jest spora ale kurcze mi się nawet podoba i to bardziej niż w note 10+. A te matowe plecki są po prostu genialne. W dotyku jak dla mnie to mat jest gorszy ale wygląda rewelacyjnie. Na renderach oba modele wyglądają gorzej niż na żywca. Mi się bardzo spodobały obydwa modele. Nawet ten Note 20 jest spoko i te jego matowe plecki również robią wrażenie. Ekran w Ultra to po prostu bajka. To jest to czego mi brakuje ale niestety przegięcie z ceną. Więc ja sobie odpuszczam aczkolwiek mi się bardzo spodobały obydwa te modele.

    • Robert K.

      Przecież ekran Note 10+ też robi robotę. Byłem sceptycznie nastawiony przechodząc z Note 9, ale jestem zauroczony ekranem, a tapeta ekranu blokady (ta ciemna animacja) rozkochała mnie w sobie w przenośni oczywiście, żeby nie było dziwnych skojarzeń. Cena tego etui i tak taniej, niż za Led wiew cover do Note 10+, które posiadam i polecam, jako ochronę urządzenia. Nawiązując do oprogramowania, w przyszłym tygodniu dam znać, co i jak wyszło w serwisie. Pozdrawiam.

      • Alex

        Wiem. Ekran w note 10+ jest świetny. Sam jestem z niego zadowolony ale w Note 20 Ultra to jest po prostu bajka. Te 120 Hz robi niesamowite wrażenie.

        • Robert K.

          Cóż odświeżanie ekranu w 90 Hz jest już zdecydowanie zauważalne, tu mamy 120 Hz, tym samym płynność ekranu musi zachwycać i tego właśnie brakuje w Note 10+.
          Cóż, rekompensuje sobie brak odświeżania ekranu w moim notatniku tłumacząc to: mniejszym apetytem na energię, a wiadomo, że Exynos delikatnie mówiąc, ma swoje humory.

          • Alex

            Też sobie tak wmawiam 😁 ale jakbym mógł wybrać to jednak wybrałbym 120 Hz 😁

          • Robert K.

            Nie da się ukryć, że też wolałbym 120 Hz i przyznaje, że trochę się pospieszyłem z Note 10+, bo wbrew tym wszystkim opiniom o procesorze i te wszystkie za i przeciw wybrał bym Note 20 U 5g, do tego Buds Live w przedsprzedaży, dodatkowy plusik, a tak musiałem kilka stówek wydać na Buds+. 🙄

          • Alex

            Też kupiłeś Buds+? Jak wrażenie? Ja używam już od ponad miesiąca może dłużej. Ja N10+ używam od roku i nie wymienię go na N20 Ultra. Zbyt dobry ten telefon a N20 Ultra ma tylko ten genialny ekran. Reszta jak dla mnie nie wiele się różni od N10+. A jeszcze jak teraz Samsung zapowiedział że będą 3 aktualizacje androida to już totalnie nie ma sensu wymieniać N10+ na N20 Ultra. Ekran owszem bajeczny ale jak go nie widzisz to 60 Hz nie przeszkadza 😁 dopiero jak bierzesz do ręki tel z ekranem o wyższej częstotliwości odświeżania to widać ten efekt wooow.

          • Robert K.

            Do tej pory korzystałem i nadal korzystam z ekranów z mniejszą częstotliwością odświeżania i nie ma tragedii, tu się zgadzam: TRZY duże aktualizacje, wielki plus dla Samsunga i ten Note zostaje ze mną, żona dostała w spadku Note 9 i jest kompletnie zauroczona, miała Z2 więc przeskok gigantyczny. Co do słuchawek, powiem, że lekko się obawiałem po przejściu z Sony, które dostałem, jako bonus przy zakupie w przedsprzedaży XZ Premium, słuchawki kosmos, ale Budsy dały radę, jestem bardzo zadowolony, świetnie współpracują z aplikacją, której również używam do obsługi zegarka, Gest S3 Frontier.

          • Alex

            Różnicę zobaczysz dopiero kiedy weźmiesz telefon z większym odświeżaniem do ręki. Wtedy widać różnicę.
            Czyli jednak jesteś zadowolony? Pytam bo właśnie też kupiłem sobie Buds+ i jak na moje uszy grają na prawdę dobrze. Ale oglądam klawitera i on dość mocno krytykuje te słuchawki. On i taki jeden gość, który ponoć zajmuje się muzyką więc słuch niby ma. I bardzo krytykują sposób w jaki grają słuchawki Buds+. A ja mam inne odczucia co do tych słuchawek. Miałem dwie pary słuchawek do wyboru. Albo te Sony WH coś tam za 1000 zł albo Buds+. Wygrały Buds+ przede wszystkim dlatego że mają indukcyjne ładowanie bardzo dużą baterie i genialny system sterowania. Nie potrzebuje telefonu by sterować słuchawkami. Asystenta uruchamiam dłuższym przytrzymaniem lewej słuchawki. Dłuższe przytrzymanie prawej słuchawki uruchamia u mnie ten tryb że słyszę otoczenie, dwukrotne puknięcie prawego ucha zwiększa głośność, dwukrotne puknięcie lewego ucha zmniejsza głośność, dwukrotne puknięcie w prawą lub lewą słuchawkę przełączą utwór do przodu a trzykrotne puknięcie w prawą lub lewą słuchawkę przełączą utwór wstecz. Całe sterowanie odtwarzaczem muzycznym mogę robić przy pomocy słuchawek. Nie wiem czy są na rynku słuchawki, które dają tak rozbudowane sterowanie muzyką. Soniacze podobno grają lepiej ale ja nie narzekam na Buds+ dlatego dziwię się że klawiter i ten jego gostek tak jeżdżą po nich. Według nich Buds+ grają gorzej niż airpods pro oraz właśnie te soniacze. Według innych testerów airpods pro grają gorzej. Sam nie mam za bardzo porównać jakości dźwięku wszystkich tych słuchawek dlatego chciałem dowiedzieć jaką ty masz opinie na temat Buds+.

          • Robert K.

            Nie mają ANC, te Sony już tak, właściwie, to jedyna różnica, Buds Live już są wyposażone w tą całą redukcję szumów, ale to się głównie bardzo przydaje podczas chyba latania. Poza tym, ogólnie wygląd, działanie, synchronizacja, jakość wykonania, jakość dźwięku, a czas pracy na jednym ładowaniu, to mistrzostwo, według mnie na wysokim poziomie,
            Osobiście jestem bardzo zadowolony z tych słuchawek i polecił bym je każdemu.

          • Alex

            Ja właśnie mam tak samo. Bardzo je lubię po prostu dziwię się skąd u nich taka opinia na temat Buds+. Szczególnie jeśli chodzi o jakość dźwięku. Mi na ANC nie zależy bo w Buds+ I tak ledwo co słyszę na zewnątrz. Jak chce z kimś pogadać czy coś to muszę włączyć ten tryb otoczenia żeby usłyszeć co kto do mnie mówi. W słuchawkach nic nie słyszę kompletnie. Ale trzeba je umieć założyć.

          • Robert K.

            Jak wiele innych, różnych produktów, czy rzeczy, trzeba umiejętnie z nich korzystać. A słuchawki? Buds+ uważam za małe, wielkie akcesorium każdego, może jeszcze nie audiofila, ale wymagającego słuchacza, aczkolwiek i audiofil nie rozczarował by się słuchając muzyki, czy korzystając w jakikolwiek sposób z tych słuchawek, takie jest moje zdanie.

          • Robert K.

            Do tego mam nieodparte wrażenie, że bateria w N10+ trzyma duuużo lepiej, niż w N9.
            A za te wydłużone wsparcie, jakoś przeżyje brak synchronizacji z chmurą, przez co, klawiatura 3/4 z obsługą słownika, przestała poprawnie działać. Zostało qwerty, którego nie cierpię.

          • Alex

            Właśnie teściowa ma N9 I też mam wrażenie że mój N10+ trzyma dłużej na baterii niż jej N9. Sam nie miałem N9 a N8. Tam bateria była tragiczna. Ale to też widać po pojemności baterii. N8 ma 3300, N9 ma 4000 mAh a N10+ 4300 mAh. W porównaniu do N8 ma az o 1000 mAh więcej.

          • Robert K.

            Ja to wiem z autopsji, Note 10+ dłużej działa na jednym ładowaniu, do tego jestem bardzo zadowolony z szybkiego ładowania, Note 9 potrzebował dwa razy tyle czasu, mam na myśli ładowarkę z zestawu. Do tego, miałem naprawdę obawy, że przy intensywnym użytkowaniu Note 10+ będzie się mocno grzał, wnioskując po opiniach wielu „znafcuf tematu” i tu również miłe zaskoczenie, bo urządzenie nie jest odczuwalnie bardziej nagrzane od Note 9, wniosek? Nie ma co wierzyć we wszystko, o czym piszą niewiarygodne źródła, najlepszym testerem jest się samemu. Owszem brakuje tu trochę do doskonałości, ale są to niuanse w większości bez znaczenia w codziennym użytkowaniu Note 10+ 😊

          • Alex

            Popieram 😊 jest tu jeden gość na tym forum który podobno ma N10+ I strasznie po nim jedzie. Dziwne bo ja żadnego z objawów które podobno u niego występują nie mam. Bateria wytrzymuje 24h minimum. Też nie zauważyłem by się jakoś grzał. Nie mam za bardzo czego się czepiać. Brakuje tylko 120 Hz.

          • Robert K.

            Jakoś średnio chcę mi się wierzyć, że ma. Przeważnie jest tak, że najwięcej się opiniuje coś, czego się nie ma. A jeśli już, to po co kupował? Nie pasuje, to sprzedaję, wymieniam, cokolwiek, a nie żale się całemu światu, jaki ja nieszczęśliwy jestem.

            Fakt, do szczęścia brakuje jedynie odświeżania w 120 Hz.

          • Alex

            To samo gościowi mówiłem. Skoro nie odpowiada to sprzedać i kupić to co odpowiada. A ten pół roku mówi to samo. Żali się i żali a cały czas go ma.

          • Robert K.

            Widać typ maniakalny z zaburzeniem percepcji prowadzącym do fanatyzmu.
            Ja do czego mógłbym się doczepić, to czasem klawiatura odmawia posłuszeństwa w sensie nie reaguje wstawiany tekst, klikam w klawiaturę, a nic nie wpisuje. Mam zainstalowaną klawiaturę Gboard, chyba, że to brand operatora, bo jeszcze mam te śmieci w systemie.

          • Alex

            Wiesz co ja używam gboarda cały czas i dni razu nie miałem takiej sytuacji. Ani razu. Na N8 też nigdy nie miałem. Samsungowej klawiatury nie lubię i zawsze używam gboarda.

          • Robert K.

            Ja używałem tylko Samsunga 3/4 z pisaniem w słowniku, ale klawiatura nie synchronizuje się z chmurą i pisanie stało się koszmarem, teraz korzystam z qwerty Gboard, ale w Note 9 ta sytuacja również się pojawiała, może łącze internetowe, nie mam pomysłu, o co kaman?

          • Alex

            Niestety nie mam bladego pojęcia. Ten problem u mnie ani na N8 ani na N10+ nie wystąpił ani razu. Gboard działa bardzo fajnie. Na starej S8 też nie mailem takiego problemu.

          • Robert K.

            Ja tylko na N9 i teraz dwa czy trzy razy w N10+, nigdy w N8, ani SGS9+, w pozostałych modelach również nigdy nie pojawił się ten problem. Dlatego tym bardziej nie rozumiem co jest powodem takiej sytuacji. Dodam, że zdarzyło mi się to pisząc na tym forum , łącznie z dzisiejszym komentarzem do Ciebie. Może tu jest jakiś problem, że czasem klawiatura się przycina, bo mam słabszy zasię połączenia z internetem?

          • Alex

            Spróbuj przywrócić do ustawień fabrycznych. Ja co jakiś czas robię. Nie dlatego że telefon się zawiesza czy coś tylko dlatego że jak instaluje kolejne aktualizacje to zdarza się, że nieraz jakieś funkcje przestają działać. Pamiętam jak miałem problem po aktualizacji z androida 9 do androida 10. Problem polegał na tym że w interfejsie np w ustawieniach były błędy w postaci rogów na białym tle. W sensie jak masz ustawienia to w trybie ciemnym masz tam dwa kolory. Czarny oraz szary. U mnie zaokrąglenia były białe. Zrobiłem reset i wszystko zniknęło. Podobnie mailem w iPadzie. Po przesiadce z iOS 12 na iPad OS działanie iPada było tragiczne. Przywróciłeś do ustawień fabrycznych i w miarę działa. Ja bym na twoim miejscu tak zrobił. Czasem jakieś pliki śmieci mogą powodować problemy.

          • Robert K.

            Przy aktualizacji, po wyjęciu z pudełka u mnie w tym N10+ wystąpił problem w postaci komunikatu: „filter provider znowu przesał działać”, po uruchomieniu aparatu, czy programu do obróbki zdjęć, non stop mi to wywalało i program nie działał. Na forum Samsunga poprosiłem o pomoc i polecono mi wykonać ponownie hard reset, ale bez przywrócenia kopii zapasowej, okazało się, że w kopii były jakieś błędy i dlatego to się działo. Rzeczywiście po przywróceniu ustawień fabrycznych bez kopii zapasowej, problem ustąpił. Przy okazji zaoferował mi pomoc zdalną, jeden z forumowiczów, przy debrandingu, bo i o to też pytałem, na priv pogadaliśmy i może by mi wgrać czyste XEO, ale zawsze jakaś obawa jest, że może coś pójść nie tak i trochę mam pietra, a powrót do ustawień fabrycznych wiąże się z ponownymi instalacjami aplikacji, ustawieniami i całą resztą, tak że trochę jeszcze poczekam do poprawki zabezpieczeń, bo jeszcze nie miałem, to właśnie urok brandu operatora, no i to dlatego chcę zmienić.

          • Alex

            Ja na twoim miejscu pierwsze co bym zrobił to od razu pozbył się brandu operatora. U mnie na prawdę żadne błędy nie występują a poprawki mam z sierpnia od kilku dni. W czwartek lub w środę dostałem. Wszystko śmiga. Żadne komunikaty typu coś przestało działać nie występują a Gboard od zawsze działał bardzo dobrze. Ja wgrywalem sobie sam na S3 odinem oraz wszystkich Z tkach od Sony jakie mailem. Bywało tak że coś rzeczywiście nie szło ale wtedy podłączałem do oficjalnego oprogramowania producenta przywracalem system po czym znów wgrywalem. Po udanym wgraniu znów podłączałem do oficjalnej aplikacji danego producenta i jeszcze raz z oficjalnego źródła wgrywalem. Wtedy już miałem pewność że wszystko hula i mam niebrandowane oficjalne oprogramowanie. Z tego co wiem nie wiele się w tej kwestii zmieniło. Dawno tego nie robiłem bo nie potrzebowałem ale dość proste to było. System sam wszystko robił.

          • Robert K.

            No właśnie, tak zrobiłem w N9 i byłem bardzo zadowolony. Wszystkie aktualizacje na czas, bez śmieci operatora w oprogramowaniu, a teraz mam poprawki z czerwca i mają status aktualnego oprogramowania. Wkurza mnie fakt, że są takie opóźnienia przez tych pseudo programistów, informatyków operatorskich. Logicznie rozumując, takie opóźnienia narażają użytkownika i sprzęt na potencjalny atak, zawirusowanie, cokolwiek. Spróbuję wgrać czyste XEO w tym drugim serwisie, gdzie wgrali mi oprogramowanie w N9, może uda mi się coś załatwić. Problem w tym, że tłumaczą się jakimiś zakazem od Samsunga, ale nie wierzę w to bo producent sam dla siebie nie stwarzał by zagrożenia, a druga sprawa, to jest XEO z wolnego rynku, którym dysponują serwisy.

    • Robert K.

      Piszesz o matowych pleckach, masz na myśli etui, czy tył Note 20U? Jeśli zastosowali je w Note, to uważam, że idą w dobrą stronę.

      • Alex

        Nie nie. Nie etui. Plecki w Note 20 Ultra ta brązowa wersja czy złota. Ciężko jednoznacznie stwierdzić jaki to kolor ale plecki ma matowe. Średnio się to trzyma w dłoni ale wizualnie efekt kapitalny. Mega mi się podoba. Bawiłem się też czarną wersją zwykłego Note 20 nie Ultra i on też miał matowe plecki. Rewelacja. Wizualnie na prawdę robi wrażenie i ta wyspa w tych modelach może się podobać. Mi się to nawet bardziej podoba niż to co mam w N10+. Chociaż zdaje sobie sprawę że większość powie nie wyspom ale ta w Ultra mi się podoba. Dziwnie szorstki pod palcami na dotyk ale wizualnie efekt mega.

        • Robert K.

          Kurcze, przeskok z Note 9 na Note 20U, jak najbardziej z sensem dla fana notatnika, czyli mnie, zresztą z Note 4 na Note 8, później właśnie 9 , teraz wiadomo Note 10+, a w międzyczasie SGS4, 6S+EDGE, bodajże tak to się nazywało, później SGS7EDGE, 8+, także 9+, miałem całą linię Z w Xperii od Sony i wiele innych topowych modeli różnych producentów, również iPhone X, wcześniej 6S, ale to nie moja bajka, natomiast córka jest zadowolona, że ja nie, bo to na nią spadł ciężar posiadania iPhone, ale wracając do meritum, MATOWE plecki, to strzał w dziesiątkę, zero palcowania, lepszy chwyt, brak prawie że lusterka, jak to miało miejsce w Sony Xperia XZ Premium, bodajże, większej wersji. Podzielam Twoje zdanie, też jestem zwolennikiem wysepki, podoba mi się taki design, szczerze mówiąc, to właśnie Samsung wstrzelił się w mój gust idealnie, głównie Note i kanciastym kształtem obudowy.

          • Alex

            Ja mam podobnie. Też miałem wszystkie zetki. Bodajże tylko Z2 nie miałem. Ale Sony poległo jak dla mnie. Nie ma w tym momencie nic czym mogłoby mnie przyciągnąć do siebie. iPhonów nie miałem i nie będę mieć ale mam iPada więc to taki większy iPhone hehe 😁 totalnie nie moja bajka. Wszystko mnie w nim wkurza. Dosłownie wszystko. Miałem wcześniej note 8 (w sumie nadal mam w domu, kobieta go używa) a sam używam N10+. Kupiłem go podczas przed premiery w zeszłym roku. Bardzo lubię ten smartfon. Można powiedzieć że to mój ideał. Brakuje tylko 90 lub 120 Hz.

    • klausPL

      Jak chcesz dobry ekran, to poszukaj Oppo Find X2 Pro.

      • Robert K.

        Co nie zmienia faktu, że w dalszym ciągu to totalny chinol z ichniejszą nakładką, wątpliwym wsparciem.

    • Robert K.

      A jak zabezpieczasz ekran na tą chwilę? Masz jeszcze oryginalną folijkę na ekranie od Samiego, czy coś kupowałeś? Ja zostawiłem, póki co, oryginalną, a później zamontuję coś od 3Mk, których jestem zwolennikiem.

      • Alex

        O kurde. Na czerwiec masz datowane poprawne? Ja w XEO dostaje co miesiąc i to na początku miesiąca. Nie zdarzyło się bym miał stare łatki bezpieczeństwa. Musisz to zmienić.

        Nie stosuje żadnych zabezpieczeń. Oryginalna folia jaka jest naklejona i tyle. Nie noszę etui ani żadnych szkieł. Po prostu uważam na tel i tyle. Nigdy nie lubiłem żadnych zabezpieczeń na telefonie.

        • Robert K.

          No właśnie na czerwiec i szlag mnie trafia, jak pomyślę, że w N9 miałem co miesiąc bez czekania i opóźnień, powini karać za takie lekceważenie klientów swoich sieci. Dlatego chcę, jak najszybciej wypierniczyć ten syfiasty ogórkowy brand.
          Ja zawsze używałem i używam oryginalnych akcesoriów od Samsunga i tak jest tym razem.

          • Alex

            Otóż to. Brand operatora to największy syf. Nie dość że telefon działa gorzej z tym wszystkim to na aktualizacje czeka się dłużej i wsparcie gorsze. Nie ma żadnego pozytywu.
            No ja nie. Uważam że wszystkie etui itd szpecą wygląd telefonu. Ekran w N10+ akurat jest zabezpieczony oryginalnie i mi to wystarcza. Do auta mam tylko etui by w razie gdyby spadł podczas hamowania itd. A tak to nie używam żadnego etui. Nie lubię.

          • Robert K.

            Szczerze mówiąc, też podoba mi się bez żadnych „udziwnień”, ale jak pomyślę, że miałbym porysować, czy co gorsza rozbić, to słabo mi się robi😳 a te etui Samsunga są całkiem spoko, ledy sygnalizują połączenie, czy nieodebrane wiadomości, a przy okazji nie pogrubiają telefonu do absurdalnych rozmiarów. Fakt, drogo jest, ale coś, za coś.

          • Alex

            Ja mam zegarek z Wear OS i jak przychodzą powiadomienia to na tel praktycznie nie patrzę. Z poziomu zegarka jestem w stanie na wszystko odpowiedzieć itd. Nie cierpię żadnych etui case ów itd. Wolę telefon bez czegokolwiek.

          • Robert K.

            Ja, tak jak Ci pisałem mam Gear S3 Frontier Samsunga i mimo, że jego premiera dawno już minęła, to absolutnie sprawdza się w każdej sytuacji. Również mogę odbierać połączenia z poziomu zegarka, pisać esy, czy nawigować, cokolwiek.

          • Alex

            E to 60 zł to nie duzo ale raczej sam bym to sobie robił tak jak pisałem wcześniej.

            Niestety ale zegarki Samsunga nie są dla mnie. Nie mają dwóch kluczowych funkcji, które potrzebuje. Nie oferują płatności mobilnych ani nie mają asystenta google. Dlatego jakcdla mnie jedyną alternatywą jest wear os od Google. Asystenta używam czesto a płatności jeszcze częściej. Reszta funkcji mi nie jest jakoś bardzo potrzebna ale te dwie to totalny must have.

          • Robert K.

            Rzeczywiście, to prawda, natomiast dla mnie spełnia się, bo nie potrzebuje płatności z zegarka, czy asystenta.
            Wiesz, sześć dyszek mnie nie zaboli, a tak, jak wcześniej pisałem, na bank coś bym namieszał, a tak oddaje telefon, nie martwię się o potencjalne trudności, czy jakieś inne diabli nadali, serwis bierze to na siebie, co by się nie działo.
            A w tej ostatniej odsłonie watach activ 3, czy jakoś tak od Samsunga, też nie ma jeszcze płatności?

          • Alex

            Nie nie ma i na razie nie będzie ze względu na to, że Samsung Pay nie jest dostępne w Polsce. Żeby działały płatności na zegarkach Samsunga, Samsung musiałby sięgnąć po konkurencyjny system jakim jest Google Pay a tego nie zrobią. Zresztą nie wiem nawet czy samo Google by się zgodziło bo to jest ich usługa. Ewentualnie Samsung musiałby wprowadzić u nas swoją usługę czyli Samsung Pay ale to raczej niewykonalne. Mówi się od lat jakoby Samsung się przymierzał ale na tym się kończy. Nie wiem dlaczego tego nie potrafią zrobić tym bardziej, że Polska jest krajem, w którym płatności mobilne bardzo szybko się przyjęły. Sam z GPay a korzystam od dnia pojawienia się tej usługi w moim banku.

          • Robert K.

            Faktycznie, coś mi się o uszy obiło w kwestii Samsung Pay, ale nie śledzę tego tematu, natomiast, czy zwróciłeś uwagę, na to, jak na skalę masową, ludziska pozbywają się SGS20 we wszystkich modelach? Podobnież jest bardzo problematyczną serią, pytanie, czy N20, biorąc pod uwagę niesamowite podobieństwo specyfikacji, łącznie z tym Exynosem 990,, to czy N20 okaże się również, delikatnie mówiąc niedopieszczony?
            A miało być tak pięknie z Exynosem 992, który okazał się mitem.

          • Alex

            No ja właśnie śledzę temat zegarków Samsunga ale nic w tej kwestii się nie zmienia od lat.

            Tak zauważyłem, że ludzie bardzo narzekają na S20. Ale wiesz ja się im nie dziwię bo Exynos 990 jest niewypałem niestety. Jest wydajny ale pożera baterie i się grzeje. I z tym nic nie zrobisz niestety. Jak na moje oko to właśnie to że pożera baterie jest najgorsze. Bo jeśli tel nie wytrzyma 24 h to kiepsko trochę. Ja sobie odpuszczam N20 w tym roku. Tym bardziej że w przyszłym roku ponoć powstanie Exynos we współpracy z AMD i to ma być konkret procek. Ponoć dużo lepszy niż Snapdragon. Więc nie ma sensu pchać się teraz w Exynosa 990. Lepiej sobie odpuścić.

          • Robert K.

            DOKŁADNIE. Ten Exynos 992 miał powstać w procesie technologicznym 5 Nm i rzeczywiście miał być bardziej wydajny bardziej energooszczędny od SD 865, ale wyszło, jak wyszło, a taki N20 z taką specyfikacją mógłby pozamiatać.
            Wydaje mi się, że Samsung celowo nie zastosował 120Hz w N10+, bo liczył się z tym, że zrobił by praktycznie kompletny smartfon, a tak ma nadzieję na jako taką sprzedaż N20U z takim odświeżaniem ekranu.

          • Robert K.

            Jestem umówiony na jutro do serwisu, ale nie Samsunga, natomiast zachęcił mnie krótkim czasem i ceną, a co ważne serwis dwa km., ode mnie.

          • Alex

            A mogę zapytać jaka cena? Tak z ciekawości.

          • Robert K.

            Jasne, praktycznie ta sama cena, co w serwisie Samsunga: 60 PLN, ale dla mnie istotne jest to, że cała operacja ma potrwać max do trzech godzin, a nie jak w innym serwisie kilka dni za 200÷220 PLN.

    • Robert K.

      Cześć Alex, mam wgrane oprogramowanie bez brandu, no i od razu poprawki zabezpieczeń na sierpień. Mógłbyś napisać jaką masz kompilacje oprogramowania u siebie? Chciałbym porównać, czy to samo jest u mnie?

      • Alex

        Nie wiem czy o to chodzi ale wklejam wersję oprogramowania.
        N975FXXS6CTGA.

        • Robert K.

          Dzięki za info. Mam to samo.

          • Alex

            I jak wrażenia? Działa lepiej?

          • Robert K.

            Wiesz sama świadomość, że nie pląta mi się żaden śmieć, robi swoje. Mam tylko problem, jeszcze nie wiem dlaczego nie mogę zaktualizować chroma, cały czas woła o aktualizację, a nie chce się zaktualizować. Nie wiem, czy to wina kopii zapasowej bo przywracałem przez Smart Switch, czy może u nich jakiś babol, bo reszta normalnie się uaktualniła.

          • Alex

            Też tak mailem tylko z Gmailem. Dopiero następnego dnia puściło. Nie wiem czemu. Myślę że tu problem jest bardziej po stronie usług Google. Co jakiś czas są takie akcje że jakaś aplikacja nie aktualizuje się. Albo aktualizuje i np pobierze do 70% pocxzym dalej stoi godzinami i nie drgnie. A następnego dnia pójdzie bez najmniejszego problemu. Obstawiam że to problem po stronie sklepu Play i usług Google. Na note 8 miewam podobne akcje. Akurat chrome nie używam bo Samsung internet moim zdaniem jest lepsze i pozwala logować się przy pomocy odciska palca.

          • Robert K.

            No ja używam już bardzo długo i jakoś się przyzwyczaiłem do tego gniota, ale mam też przeglądarkę samsunga, fakt jest dobra.
            A z tym aktualnianiem możliwe, że masz rację, bo faktycznie miałem i ja coś takiego kiedyś, że po jakimś czasie zniknęło żądanie aktualizacji. Zobaczę jutro, czy coś się zmieniło.

          • Alex

            Jeśli chodzi o przeglądarkę to moim zdaniem samsungowa wygrywa z Chrome przez tryb ciemny, który jest na prawdę ciemny oraz właśnie logowanie się przy pomocy palca.

          • Robert K.

            W chromie też mam ciemny motyw, ale to szczegół, bardziej mnie wkurza, że samsung porzucił wspieranie synchronizacji klawiatury z chmurą, przez co, pisanie w słowniku 3/4 stało się dla mnie koszmarem, a bardzo lubiłem ten sposób pisania i klawiaturę od Samsunga. Gboard kiedyś wspierał tą metodę i była dostępna w ustawieniach, teraz tylko qwerty, którą średnio trawie.
            Co do aktualizacji, o czym wczoraj rozmawialiśmy, to faktycznie dziś wszystko wróciło do normy. Ech te Google.

          • Alex

            Ale ten tryb ciemny to bardziej tryb szary. W Samsungu jest czarny. I o to mi właśnie chodziło.
            Jeśli chodzi o klawiaturę to u mnie klawiatura Samsunga od razu wylatuje z kilku przyczyn.
            Nigdzie nie znalazłem możliwości wprowadzania głosowego w samsungowej klawiaturze. W sensie ja korzystam z kilku słowników. Z racji mojej pracy często muszę odpowiadać na wiadomości maile i powiadomienia w innych językach. W Gboard mam o tyle dobrze że np kiedy muszę coś napisać na przykład w języku rosyjskim to po prostu przełączam klawiaturę na rosyjski włączam dyktowanie głosowe i już. Działa to fenomenalnie. U mnie jest taki problem, że akurat rosyjski znam z mówienia i czytania i rozumienia. Pisać nie potrafię. Nigdy się tego języka nie uczyłem ale rozumieć prawie wszystko rozumiem i coś od siebie powiedzieć umiem. Z pisaniem jest totalna kaszana. I tu bardzo ale to bardzo pomaga mi Gboard. Wystarczy podyktować i mam tekst w języku rosyjskim w wersji tekstowej. Często w angielskim też jest łatwiej powiedzieć niż pisać. Więc przełączam się na angielski wersja brytyjska i dyktuje. U mnie dyktowanie jest bardzo często używane. Samsungowa klawiatura tego nie obsługuje a przynajmniej tego nie znalazłem. W Gboard jest to banalnie proste i bardzo szybkie. Drugi aspekt to właśnie ten gest po spacji. Wystarczy przesuwać po spacji żeby kursor się przemieszczał pomiędzy literami. W Samsungu jest inny gest. I moim zdaniem mniej intuicyjny. No i Gboard mam zainstalowany na iPadzie, N10+ oraz na smartwatchu. Wszędzie jest to samo dlatego łatwiej mi się przyzwyczaić do jednej klawiatury na różnych urządzeniach.

          • Robert K.

            Szczerze mówiąc, ma sens, to co piszesz. Łączysz, tak naprawdę przyjemność z pracą zawodową, sytuacja do pozazdroszczenia, prawie, jak piłkarz, (ten znamy), cytuje: kocham, to co robię i przy okazji świetnie zarabiam. 😉
            Ale tutaj masz rację, trochę się bawiłem pisaniem ręcznym, głosowym i całkiem fajnie to działa. Dla mnie osobiście nie ma potrzeby korzystania z klawiatury, jak w Twoim przypadku, a pisałem w słowniku, bo nie robię błędów pisząc, co skutkowało bardzo szybkimi odpowiedziami na maile, esy, czy najzwyczajniej w świecie pisząc.

          • Alex

            No niestety. Każdy używa na inny sposób 😀 ja osobiście nie używam komputera od lat. Używam smartfona, Note, do pracy bo świetnie wszystko można zrobić będąc mobilnym. Nie muszę siadać, włączać kompa, uruchamiać aplikacji i pracować. Mogę załatwiać sprawy będąc na mieście. I to w smartfonach lubię najbardziej. Bo skopiować tekst wkleić i wysłać mogę to zrobić przy pomocy rysika. Dlatego rysik jest dla mnie bardzo ważny. Na wszystkie maile i powiadomienia z aplikacji odpisze natychmiast. Komputer mi tego nie da. Faktury wyciągi z konta itd wszystko ze smartfona wydrukuje w domu po wifi. Nie muszę siadać do komputera tylko odblokowuje tel znajduje co potrzeba drukuj i już. I mogę to zrobić z łóżka albo za przeproszeniem z kibla 😀😀😀. Od lat komputera nie używam.

          • Robert K.

            Nie bez kozery jest to telefon biznesowy, cokolwiek to znaczy.
            Ale ja, pewnie, tak jak Ty, uwielbiam serię Note I mimo kilku potknięć, (N7, N20) jest to kosmiczne urządzone i nie da się przejść obok niego obojętnie.
            Tak, jak mówisz: jest to smartfon dla ludzi, którzy wiedzą, jak wykorzystać potencjał drzemiący w urządzeniu, bez znaczenia, czy fanatycznego fana marki, czy poważnego biznesmena.


reklama