, Promocje

Promocja: nawet „zabójca flagowców” może tanieć w błyskawicznym tempie!

Xiaomi POCO F2 Pro / fot. producenta

Xiaomi POCO F2 Pro / fot. producenta

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Kicha

    Xiaomi to naprawdę dobra firma imo. A promocja też dobra, gdybym nie wymieniał telefonu z gwarancji msc temu to bym brał. Spoko są takie akcje od strony me. Można coś upolować jak się czegoś szuka 😀

  • Luisianah

    Super, ostatnio mieliśmy okazję gadaćo tym poco w me, widać, że pracownik pasjonat opowiadał o tym, sam poco ma kilka świetnych funkcji i super aparat, narazie zbieram $$ ale marzy mi się baaardzo

  • Monika

    udało mi się go upolować w media expert na nocnej promocji, mega sie ciesze! niedlugo będzie u mnie 😀 fajnie że takie promki rzucają w tych ciezkich czasach, i do tego szpitalom pomagają, szacun!

    • Polman

      Jeszcze masz czas, żeby zrezygnować, więc się zastanów 😉 Obniżka była symboliczna (9%), za kilka tygodni kupisz za tyle wersję 8/256, ta biedniejsza z promocji (a i chyba w ogóle ten model) jest bez sensu. Ponadto w podobnej cenie o wiele lepszy jest OnePlus 7T Pro, a jeśli chodzi o fotografię – to eks flagowce Honor 20 Pro i Huawei P20 Pro kupisz na Amazonach za około 1500 zł. Jak będziesz chciała zmienić telefon, to kto Ci odkupi model z wyskakującym selfiakiem – do tego czasu pewnie padnie?

      Zapas wydajności w telefonach jest teraz taki, że nie ma co się podniecać Snapem 865. A poza tym 5G w Plusie pewnie nie będzie działać, bo w Mi 10 lite 5G też nie działa:
      komorkomania.pl/38897…rtfon-z-5g

  • Janek Nowak

    Ta dostępność! Kolor szary i 6/128 i tyle!

  • Paweł T

    Europejska cena to 499euro, czyli trochę ponad 2200zl. Może poprostu ten sklep ma telefon z dystrybucji innego kraju

    • http://www.techmaniak.pl Damian Kucharski

      No nie 🙂
      Poza tym, europejska cena POCO F2 Pro to było 499 euro, teraz to 529 euro albo coś e w tym stylu

      • Grzegorz Saczkowski

        Cześć Damian.
        Do Janosika napisałem odnośnie dziwadeł w tekście – to zapewne z pośpiechu i nie sprawdził, co mu ,,pomocnik,, tekstowy wkleił. Ale i Tobie nie udał się uniknąć ,, ciekawostki”. O co chodzi z użyciem słowa ,,nieujednorodnienie” w początku artykułu? Bo mi to nijak nie pasuje do kontekstu zdania.
        Pozdrawiam. G.S.

        • http://www.techmaniak.pl Damian Kucharski

          Już po sprawie, dzięki 😉

          • Grzegorz Saczkowski

            Przy okazji, dzięki za takiego ,,niusa,, . Ten model (z uwagi na 5G) jest moim faworytem z konkurencją w ,,osobie,, OP8 PRO. Każda informacja o promocjach to miód na serce.

          • Polman

            Lepiej dobrze sprawdź, czy teletelefon będzie dzialał w polskiej sieci 5G, bo np. Xiaomi Mi 10 Lite 5G z siecią Plusa jest niekompatybilny:

            komorkomania.pl/38897…rtfon-z-5g

  • Solstice

    A mi się ciągle marzy powrót cen Pocophona F1, ale cóż, to już nigdy nie powróci. A szkoda ;(

    • Janosik

      Wróci, zobaczysz. Te ceny to są takie ceny startowe, aby producent poureal IE iu cen mógł powiedzieć jakich to „wielkich promocji” zrobił

      • Grzegorz Saczkowski

        ,,poureal IE iu” ??? A tak coś bliżej naszej pięknej polskiej mowy? Bo naprawdę nic z tego zwrotu nie można zrozumieć. No i zakończenie wpisu też tajemnicze. ,, cen mógł powiedzieć, jakich to ,”wielkich promocji” zrobił. ???
        Proszę o wyjaśnienie :-).


reklama