REKLAMA TP
wtorek, 7 kwietnia 2020, Damian Kucharski

Aż się łezka w oku kręci: Samsung ostatecznie porzuca Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge

0 odpowiedzi na “Zrzut ekranu (392)”

  1. Direct pisze:

    Ronię łzę :).

  2. Krzysztof K pisze:

    Łączę się w „bulu”.

  3. Bartek Ryba pisze:

    Jak dla mnie to żaden sensowny powód, żeby go wymienić. Może się kupi coś nowego, jak wirus zniszczy branżę i ceny spadną do ludzkich poziomów ?

  4. tester pisze:

    Galaxy S7 i jego następca Galaxy S8, a także Galaxy S9 to ostatnie najładniejsze smartfony o idealnych proporcjach i ekranach bez dziur.

  5. Lodołamacz pisze:

    [*] dla Galaxy S7

  6. Artur Zawert pisze:

    To pokazuje, że kupując telefon jesteś jego właścicielem tylko z nazwy. To producent decyduje jak długo jeszcze „Twój ” telefon będzie żył. Nie ma więc sensu kupować a raczej wynajmować drogich flagowców, bo i tak nie są w praktyce Twoje i za 2 lub 3 lata bedziesz musiał ponownie zapłacić haracz producentowi. Genialny biznes :)))

    • mozilla007 pisze:

      Każda aktualizacja androida tyle wnosi, że faktycznie jest się czym martwić. Jak ktoś chce dłuższe wsparcie to wystarczy brać coś od appla, bo tam wsparcie i aktualizacje ma się bardzo długo, tylko że cena…, a przepraszam s20 ultra kosztuje tyle co nowy IPhone że wsparciem i bez ściem w specyfikacji.

  7. Alien pisze:

    Dalej nie widzę powodu aby go wymienić. Jest dalej szybki, kompaktowy, ma bardzo dobry aparat, IP68, bezprzewodowe ładowanie, nie ma notcha, łezki, kropli, dziurki w ekranie. Niczego mu nie brakuje. Łatki? Są z 1 marca, więc jak nic się nie wydarzy specjalnego, to powinny do końca roku spokojnie zapewnić bezpieczeństwo.

  8. m7pa pisze:

    Samsung w Polsce to chyba już olewa wsparcie nawet dla s9 (xeo). Wyszyscy już mają łatki z marca dla s9, tylko nie wiedzieć czemu nie są one dostępne dla wersji xeo w Polsce.

  9. Wolf pisze:

    No w końcu. Już się nie mogłem doczekać.


reklama