Minimalizm i odświeżone ikony — właśnie to otrzymują dziś od Spotify użytkownicy aplikacji klienckiej dla iPhone’ów i iPadów. Wersja dla smartfonów pracujących pod kontrolą Androida pojawi się już wkrótce. Sprawdźmy, czy nowości faktycznie można nazwać atrakcyjnymi.
Spotify stale ewoluuje, dostosowując swoje aplikacje do oczekiwań użytkowników platformy. Serwis stara się, by usługa była możliwie przyjazna i wygodna, co moim skromnym zdaniem, naprawdę się udaje. Zmiany, nawet jeśli drobne, pokazują, że wszystko zmierza we właściwym kierunku. Tym razem Spotify zdecydowało się zaserwować nam nową ikonę „Shuffle play”, przyjemniejszy design i uproszczoną nawigację.
Usługi streamingowych z muzyką mamy na rynku pod dostatkiem. W zasadzie każdy może znaleźć dla idealną dla siebie opcję. Sprawdzałem wielokrotnie Deezer, Tidal, YouTube Music oraz Apple Music, ale za każdym razem wracam z podkulonym ogonem do Spotify. Serwis trafia w moje gusta, zarówno w kwestii dostępnych albumów, jak i interfejsu aplikacji. Ten ostatni można jednak poprawić, co usługodawca stara się uczynić.
Pierwszą zmianą jest nowa zielona ikonka „Shuffle play”, której kliknięci pozwala na wygodne odtwarzanie utworów w kolejności zaproponowanej przez aplikację, czyli niemal losowo. W temacie nawigacji po interfejsie również notujemy pewne odświeżenie. Funkcje „Polub”, „Odtwórz” i „Pobierz” zostały przeniesione w jedno miejsce w centralnym punkcie ekranu. Oczywiście niektóre z opcji dostępne są jedynie dla kont Premium.
Niemal wszędzie znajdziemy za to estetyczne okładki albumów, co może wpłynąć pozytywnie na możliwość odnalezienia interesujących nas utworów lub wykonawców. Kawałki, które polubiliśmy, są oznaczone za pomocą ikon serca tuż obok tytułów piosenki.
Nie było mi dane sprawdzić nowości na własnym przykładzie, gdyż Spotify wygląda u mnie niestety tak samo, jak wczoraj i przedwczoraj, czyli bez zmian. Najwyraźniej na nowości będę musiał poczekać nieco dłużej.
Aplikacje Spotify pobierzecie za darmo z Google Play i Apple App Store.
https://www.gsmmaniak.pl/1104914/steve-streza-apple-reklamy-ios13/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Apple Watch na nadgarstku to już przeżytek? Smartwatch może teraz zostać Twoim podręcznym mini iPhonem…
Jaki smartfon kupowałbyś, gdyby wybór był taki, jak w Chinach, ale telefony miałyby GMS, a…
Nadciąga kolejny średniak, który będzie HITEM. Premiera vivo Y200 GT została już wyznaczona, a jego…
OUKITEL BT20 Rugged Outdoor w sklepie internetowym Biedronka Home kosztuje w promocji mniej niż 200…
Czy jedynym smartfonem, na którym wcześnie sprawdzisz Androida 15, jest Google Pixel? Nie! Taniutki Nothing…
14 maja tego roku odbyła się konferencja Google I/O 2024, na której gigant z Mountain…