>
Kategorie: Newsy

Dragonist przyznaje: „tak, wynajmowaliśmy smartfony”. Czy trzeba będzie je zwrócić?

Sklep Dragonist oficjalnie potwierdził, że wynajmował, a nie sprzedawał smartfony. W komunikacie wysłanym zaniepokojonym klientom można przeczytać, że dotyczyło to „transakcji na osobę prywatną”. Czy to oznacza, że zakupione urządzenia trzeba będzie zwrócić?

Najpierw Bestcena, a teraz Dragonist – oba sklepu podejrzewane są o wynajmowanie, a nie sprzedawanie smartfonów. Wiele wskazuje na to, że są one ze sobą powiązane poprzez KULM LLC.

O ile Bestcena jak na razie siedzi cicho, tak Dragonist postanowił odpowiedzieć na pytania zaniepokojonych klientów.

Dragonist przyznaje się do wynajmowania smartfonów

Na grupie Bestcena – poszkodowani przez sklep bestcena.pl nie brakuje osób, które kupowały smartfony w Dragonist. Podobne zapisy w ich regulaminach mocno ich zaniepokoiły, w związku z czym część z nich postanowiła zapytać Dragonist o wynajem smartfonów. Oto odpowiedź sklepu:

Konsultant Dragonist poinformował, że smartfony rzeczywiście były wynajmowane w przypadku transakcji na osobę prywatną. Teraz już wiemy, dlaczego wystawiane przez ten sklep „faktury” mówiły o kaucji, a nie o cenie sprzedaży.

>>>Podejrzanie tanie smartfony w znanych sklepach? Kłopotów możesz łatwo uniknąć

Dalsza część wiadomości to próba uspokojenia klientów. Dragonist zapewnia, że wynajmował smartfony na czas nieokreślony i nie będzie chciał ich zwrotu, a w ciągu dwóch lat po zakupie sklep zagwarantuje pełne wsparcie techniczne.

Inny klient zapytał o wymienioną w kontrowersyjnym regulaminie kaucję w wysokości 0,02 euro:

Ujawniono też, że już wkrótce zarząd firmy wyda oficjalne oświadczenie w całej tej sprawie, więc warto na nie poczekać. Nie traktujcie też słów konsultanta jako wyroczni, gdyż wszystko tak naprawdę zależy od rozwoju sytuacji.

Tylko spokój może nas uratować

Nie dziwię się temu, że klienci sklepów Bestcena i Dragonist przeżywają teraz nerwowe chwile, ale warto pamiętać o tym, że tak naprawdę nic nie zostało jeszcze przesądzone i nikt nie jest w stanie ze 100% pewnością powiedzieć, jak cała sprawa się skończy i jakie konsekwencje czekają te sklepy oraz ich klientów.

Radzę więc obserwować sprawę na bieżąco i nie popadać w szaleństwo, bo to na pewno w niczym nie pomoże.

Polecamy:

https://www.gsmmaniak.pl/1096296/sklepy-platformy-sprzedazowe-bestcena-niskie-ceny/

Źródło 1, 2

Damian Kucharski

Znajdziesz mnie na LinkedIn bit.ly/linkedinDamianK

Najnowsze artykuły

  • Artykuł sponsorowany

Czy warto TERAZ kupić Roborock Saros 10R?

Roborock Saros 10R ma system nawigacji nawet 21 razy dokładniejszy od klasycznego LiDARu i mierzy…

20 listopada 2025
  • Promocje

Zegarki Amazfit w super promocjach! Można sporo zaoszczędzić, a pewien sklep oferuje trzy raty za darmo

Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…

20 listopada 2025
  • Longform
  • Telefony

Oto, co niekiedy znaczą aktualne poprawki bezpieczeństwa

Jak ważne jest wsparcie aktualizacjami telefonu? Czasami jest to coś, co decyduje o życiu lub…

20 listopada 2025
  • iQOO
  • Newsy
  • Telefony

Kolejny kompaktowy telefon może zostać anulowany. Szkoda – to mógłby być świetny telefon

Kompaktowy telefon z przepotężną baterią oraz z rewelacyjną specyfikacją może jednak zostać anulowany. Mowa tu…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • Telefony

Flagowiec Apple za 6000 złotych znowu z problemami. Kontrola jakości coraz gorsza?

Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…

20 listopada 2025
  • Promocje

Ten promocyjny model bije na głowę markę JBL, Xiaomi oraz Samsunga. Za 374 złote nie znajdziesz lepszego głośnika

Jeden z najciekawszych głośników do 500 złotych doczekał się w Polsce przyjaznej przeceny. Niejaki Soundcore…

20 listopada 2025