Jak dobrze wiemy produkty Apple – w szczególności iPhone oraz iPad – cieszą się szczególnym zainteresowaniem ze strony klientów. Wielu nie rozumie tej magii firmy Apple, gdyż często ich produkty mocno odbiegają swoją specyfikacją i osiągami od konkurencji, a jednak wciąż są rozchwytywane. Samsung przedsięwziął już kilka akcji marketingowych, aby uświadomić ludzi, że ich produkt jest lepszy.
Najpierw pojawił się jeden klip reklamowy, w którym po prostu Samsung wyśmiewa użytkowników firmy Apple. Następnie pojawiły się dwa kolejne. Jak podawały serwisy branżowe, reklamy odniosły ogromny sukces. Więc firma Samsung postanowiła podążyć dalej tym tropem i sukcesywnie kontynuować swoją wielką kampanię przeciwko Apple. Warto dodać, że gigant z Cupertino nie odniósł się do tego w żaden sposób.
Jak widzimy następnym krokiem w kampanii, jest wynajmowanie specjalnych grup protestujących – krzyczących WAKE UP! (obudź się) – przed sklepami z produktami Apple. Co ma na celu ta kampania? Co głosi hasło? Chodzi po prostu o to, aby użytkownicy przejrzeli na oczy, że produkty marki Apple to tylko marketing – nie osiągi. Paradoksem, jednak jest to, że Samsung stara się budować podobny wizerunek swojej firmy. Cóż – wojna trwa. Jak nie w sądzie, to na ulicy.
Źródło: phandroid
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…