Jak dobrze wiemy produkty Apple – w szczególności iPhone oraz iPad – cieszą się szczególnym zainteresowaniem ze strony klientów. Wielu nie rozumie tej magii firmy Apple, gdyż często ich produkty mocno odbiegają swoją specyfikacją i osiągami od konkurencji, a jednak wciąż są rozchwytywane. Samsung przedsięwziął już kilka akcji marketingowych, aby uświadomić ludzi, że ich produkt jest lepszy.
Najpierw pojawił się jeden klip reklamowy, w którym po prostu Samsung wyśmiewa użytkowników firmy Apple. Następnie pojawiły się dwa kolejne. Jak podawały serwisy branżowe, reklamy odniosły ogromny sukces. Więc firma Samsung postanowiła podążyć dalej tym tropem i sukcesywnie kontynuować swoją wielką kampanię przeciwko Apple. Warto dodać, że gigant z Cupertino nie odniósł się do tego w żaden sposób.
Jak widzimy następnym krokiem w kampanii, jest wynajmowanie specjalnych grup protestujących – krzyczących WAKE UP! (obudź się) – przed sklepami z produktami Apple. Co ma na celu ta kampania? Co głosi hasło? Chodzi po prostu o to, aby użytkownicy przejrzeli na oczy, że produkty marki Apple to tylko marketing – nie osiągi. Paradoksem, jednak jest to, że Samsung stara się budować podobny wizerunek swojej firmy. Cóż – wojna trwa. Jak nie w sądzie, to na ulicy.
Źródło: phandroid
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…