, Android Ciekawostki iOS Newsy Telefony

Ponad miliard złotych — tyle zostawiliśmy w Google Play i App Store w okresie świątecznym

fot. pixabay

fot. pixabay

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Piotrunio BLZ

    Prawdziwi gracz po zainstalowaniu 2-3 gier odinstaluje je i niesmak pozostanie. Dzisiejsze gry mobilne to pay to win. Mikropłatności są tam dosłownie na każdym kroku: zapłać żeby pokonać przeszkodę, zapłać żeby coś szybciej zbudować, zapłać za surowce, lepsza broń itp. Diamenty, monety i dodatkowo reklamy są wpychane w każdy aspekt gry.
    W wyścigach np: musisz kupić paliwo za realną kasę żeby przejechać dalej, albo czekać 8h na kolejny wyścig.
    Przygodówki są robione tak, że po 3 poziomach trafiasz na coś tak skomplikowanego, że przejście tego jest nierealne — ale spokojnie możesz kupić specjalna ochronę za 500monet za 9.99 i przejść…za 3 poziomy dalej oczywiście znowu trafisz na taki mur, który niby jest do przejścia, ale tak naprawdę jak nie kupisz kolejnej ochrony to nie przejdziesz.

    Ja sobie darowałem gry mobilne całkowicie, bo są tak obrzydliwe nastawione na mikropłatności i korzystają z takich nieczystych zagrań, że szkoda nerwów na to marnować a rywalizacja gdzie wygrywa ten który więcej zapłaci mnie jest satysfakcjinująca

  • Soverxdx

    W grę na smartfonie którą gram wiele osób wydało już powyżej 100 tyś euro. Głównie Azja i USA. Ale wśród Polaków wiele jest którzy włożyli 10k+

  • ems

    Jeśli te dane dotyczą rynku globalnego to wydaliśmy mało i jakoś mnie to nie martwi.

  • beaviss

    Ja w sumie przez 10 lat istnienia google Play wydałem ok 50 zł, nie wliczajac subskrypcji dezzera gdzie poszło ok 100 zł, głównie aplikację typu, mobicalc, xplore, jak dojadę, sygic, i tylko dla tego by pozbyć się reklam


reklama