, Promocje Smartfony Xiaomi

Xiaomi Mi A3 znowu w dobrej promocji w Polsce. To najlepszy wybór w tej cenie

Xiaomi Mi A3/fot. gsmManiaK.pl

Xiaomi Mi A3/fot. gsmManiaK.pl


Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Mateusz Piotrowski

    muszę się nie zgodzić, mam porównanie dwóch telefonów, tj. Redmi 4a mojego ojca i Huawei y6 jego kolegi. Redmi 4a z 2gb ramu to rakieta w porównaniu do tego huaweia. Przez prawie 3 lata odkąd mam mojego Redmi Note 4x nie miałem żadnego problemu z MIUI, więc nie wiem skąd te wnioski.

    • Wilgotny

      A ja wytrzymałem z miui jakieś 3 tygodnie. Po tych 3 tygodniach oszczalem gwarancję i odblokowałem bootloader i wgrałem custom Roma bo ten telefon był nieużywany z miui. To największy zamulacz jaki miałem i do tego pełno bugów. Dramat.
      Różnica po wgraniu custom Roma niesamowita – telefon zaczął działać elegancko także to nie wina telefonu tylko tej zamulone nakładki.

  • Leo Ko

    Na pewno wart tych pieniędzy! Mam go od dwóch miesięcy i jestem zadowolony. Krytykowany za niską rozdzielczość, co wg mnie i znajomych którzy mają ten telefon, nie jest widoczna.
    Telefon sprawuje się znakomicie. Jedyną niedogodnością jest opcja linii papilarnych która mogłaby szybciej reagować.

  • Waldemar Jacek Kuranc

    MIUI to lepsze zarządzanie energią, lepsza wydajność, większe bezpieczeństwo, dzięki dodatkowym niestandardowym uprawnieniom dla aplikacji. Niestety niesie to za sobą pewne niezgodności,które czasem powodują że coś nie chodzi. Ale przecież wszystkie nowe MIUI mają opcje kłódki, która wyłącza zaawansowane funkcje zarządzania energią, i aplikacje działają poprawnie. Wiele osób przesiada się na telefony od Xiaomi właśnie ze względu na ich nakładkę, więc trudno mówić o jakimś zamulaniu, czego najlepszym przykładem może być zestawienie bliźniaczych mi a1 i mi 5x różniących się jedynie nakładką, gdzie 5x z takimi samymi podzespołami zjadał mi a1 działająca na android one.

    • Wilgotny

      Faktycznie dla dzieciaków może ta nakładka całkiem spoko ze względu na dziecinny dizajn.

      • ble

        miło poczytac jak pryszczate dziecko zza monitora lata wszedzie pod kazdym artykułem o xiaomi i poci te swoje brednie bo ma takieeee ciekawe zycie haha 😀

        • Wilgotny

          Internetowi psycholodzy:D na podstawie kilku postów są wstanie określić mój wiek oraz to czy mam problemy dermatologiczne z facjatą.😀😀😀😀
          Śmieszą mnie tacy kolesie.

          • StopCham

            To nie są „podejrzenia” to są fakty, wiesz o tym patrzac w lustro, o ile w ogóle z taboretu dostajesz na wysokość lustra. Dziecko patologia.

          • Wilgotny

            kolejny psycholog:D

          • StopCham

            Ogólnie to z tobą coś nie tak, ale w sumie fajnie ze się tym nie przejmujesz

          • Wilgotny

            dzięki żeńszeń

          • ble

            widzisz dziecko, jesli pare osob ci mowi ze masz ogon to sie obejrzyj, tak mowi przysłowie 😀 ale nic nie poradzi na takich umysłowych bachorów z toną wolnego czasu no bo co przeciez normalny człowiek moze robic w piatkowy wieczór….jesli nie wypisywanie swoich wypocin pod kazdym artykułem. Tak dla podpowiedzi dodam ze chodzi o ciebie dziecko 😀

          • Wilgotny

            widze ze dorwalo sie dwoch psudepsychologow i teraz beda sie wspolnie po jajkach klepac i jeden drugiem z dziobka pokarm zlizywal:”D
            buahhaha mozecie wciskac te swoje pseudo psych-wywody wciskac , ale powod mojej rozmowy z wami jest prosta : ja mam zwyczajnie z was beke. dwa żeńszenie:|Dbuhahhaha

          • StopCham

            Beke masz?! Żeńszeń? Haha naprawdę jestes fajnym chlopcem, nie przejmuj się tym co mówią ludzie po miescie żeś głupi, brzydki i … Głupi

          • Wilgotny

            Widzę że przechodzimy do inwektyw🤣🤣🤣 co w połączeniu z twoim nickim dokładnie oddaje to że jesteś zenszeniem.
            Pocieszny jesteś zenszen.

      • StopCham

        Wilgotny ale ci się pier…li
        Podejrzewam, że sam jesteś dzieckiem, a telefon to widziałeś u kolegów, albo u rodziców

        • Wilgotny

          A ja podejrzewam na podstawie tego co piszesz że jesteś 18letnia azjatka co lubi mężczyzn którzy nie wstydzą się płakać.
          Buahahha co za żeńszeń.

  • indlvarn

    Jedyną realną alternatywą dla tego Xiaomi, było Realme 5 w Black Friday za 159 Euro, ten sam procek, LCD, ale większa bateria i więcej pamięci wewnętrznej.

  • May Czos

    Jak ktoś nie chce wielkiej cegły to nawet niezła opcja. Można nawet wgrać MIUI.

  • el.gps.it el.gps

    Kupiłem córce, polecam ale rzeczywiście rozdziałka ekranu „ciut” za mała no i czysty antek więc trochę łysawo. Fajne porównania do na A50 na internetach przewaga szybkości na korzyść A3. Ogólnie telefon z potencjałem.

  • Świąteczna Magda

    Nic specjalnego, w tej cenie był już dostępny wcześniej.

    • May Czos

      W promocji na Mi-home tydzień temu. Pokątne ściąganie z Chin bez gwarancji i z zasyfionym softem nie jest porównywalne.

      • Świąteczna Magda

        Każdy sklepik w Black Friday oferował go za tyle. Dla mnie ta cena nie jest niczym niezwykłym, bo tyle ten telefon jest wart.


reklama