, Android Ciekawostki Fitbit Google Newsy Wearables

Fitbit w rękach Google — transfer kosztował giganta aż 2,1 mld dolarów

Fitbit

fot. Fitbit

Popularne produkty:
  • Adrian

    A czym się skończył zakup Motoroli przez Google? Firma upadła lub mocno podupadła jak Nokia?

  • Adrian

    „Niemal pewne jest natomiast to, że firma „uśmierci” markę Fitbit jako taką i wdroży rzeczone technologie do nowych sprzętów z serii Made by Google.”

    Panie bloger, to jest półprawda. Radzę zajrzeć do żródła i to co powiedział Rick Osterloh na blogu. Zapłacić 2,1 miliarda dolarów za znaną markę i ją zamknąć?
    blog.google/produ…ith-fitbit
    9to5google.com/2019/…quisition/

    • Marcin K

      Uśmiercić markę można na różne sposoby. Pożegnanie „Fitbit” i rzeczonych wdrożenie rozwiązań do serii Mady by Google (np. Pixele), dla wielu będzie równoznaczne z uśmierceniem pierwotnego kształtu Fitbita.

      Swoją drogą — deklaracje są jedynie deklaracjami, a życie życiem. W mojej ocenie jest to niemal pewne.

      • Adrian

        Absolutnie nie. Na przykład mapy Google i Waze funkcjonują osobno i rozwiązania jednej nawigacji stosowane są z powodzeniem w drugiej przy zachowaniu pełnej autonomi. Tak samo i Nest ma tą niezależność. Rick Osterloh jasno daje to zrozumienia, że obydwie platformy zyskają wdrożąjąc naprzemiennie to, co najlepsze.

        • Tomasz Roos

          Tyle że Fitbit, w przeciwieństwie do zyskującego na popularności Nesta, mocno ostatnio podupadł, co jako użytkownika ich produktów wcale mnie nie dziwi. Opaski fitness nie mają szans w rywalizacji z chińskimi (są za drogie), a smartwatche przegrywają z Apple. Z kolei użytkownicy chcący pełnoprawnego fitness watcha wybiorą Garmina. Sam jestem w trakcie przesiadki z Ionica, który przestał mi wystarczać, a na horyzoncie nie widać lepszego następcy. Więc również stawiałbym na ubicie marki.

          • Adrian

            Fitbit podupadł i dlatego był do sprzedania. Zachodnie portale są bardzo ostrożne w formułowaniu tak śmiałych tez o zamknięciu projektu Fitbit. Zresztą z biznesowego punktu widzenia takie działanie byłoby całkowicie niedorzeczne i bezsensownie.


reklama