Od jakiegoś czasu Nokia prowadzi dość agresywną kampanię reklamową, która ma na celu nie tylko promocję własnych produktów, ale też zdyskredytowanie sprzętu konkurencji. W USA dostało się już firmie Apple i jej smartfonom, a teraz przyszedł czas na rynek azjatycki i „zapasy” z Samsungiem. Ale koreański gigant raczej nie pali się do udziału w tej zabawie i określa działania Nokii jako nieetyczne. O co dokładnie chodzi?
Korporacja Nokia prowadzi właśnie w Indiach kampanię reklamową, która ma wypromować na tym wielkim rynku smartfony serii Lumia. Przedstawiciele Samsunga uważają jednak, że Finowie zachowują się dość nieładnie, ponieważ specjalnie dyskredytują słuchawki koreańskiego producenta. Ściślej rzecz ujmując, mowa o „pojedynkach”, na które wyzywają pracownicy Nokii. Przysłowiowi ludzie z ulicy mogą zmierzyć się w różnych zadaniach z przedstawicielami fińskiej korporacji i porównać możliwości swych smartfonow z gadżetem Lumia 800. W 94% przypadków zwycięzcą jest sprzęt Finów.
Samsungowi nie przeszkadza to, że jego smartfony przegrywają ze słuchawką Nokii, ale fakt, iż w zdecydowanej większości filmów reklamowych pokazywane są właśnie słuchawki koreańskiego producenta. Nokia z kolei broni się tłumaczeniami, iż ludzie ci są całkowicie przypadkowi i sami zgłaszają się do zabawy. A że akurat większość korzysta ze smartfonów Samsunga…
Źródła: The Times of India, Onliner
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Samsung może wrócić do gry jako producent chipów firmy Qualcomm. Nowy Snapdragon 8 Elite 2…
Nie tylko najniższa cena w Polsce, ale i dodatkowy rok gwarancji. Sprawdzony sklep oferuje teraz…
Nothing nie zwlekał z wprowadzaniem stabilnego Androida 15 do swoich smartfonów. Oczekuje się takiego samego…
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…