, Huawei Promocje Smartfony Akcja partnerska

Promocja: Huawei Mate 20 Pro za nieco ponad 2000 złotych!

Huawei Mate 20 Pro / fot. gsmManiaK

Huawei Mate 20 Pro / fot. gsmManiaK


Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Anubis

    Czekałem na taki durny komentarz, bo nie popadam w skrajności to muszę dla nich pracować… Czy ja napisałem, że musisz kupić na bestscienie? Kupuj sobie w media expercie, allegro czy od cioci Bożeny! Każdy ma swój rozum i wydaje swoje pieniądze gdzie uważa to za rozsądne. Ale wieszanie na jednym sklepie psów bo mieli/ mają wpadki jest skrajną głupotą. W wielkich sieciach przytrafiają się tego typu rzeczy jak wysyłka używki jakieś problemy z gwarancją czy czas oczekiwania dłuższy niż w opisie. Reasumując to, że zapłacisz te kilkaset złotych drożej nie oznacza, że Twój poziom zadowolenia będzie lepszy.

  • Piotr A.

    Telefony przez nich sprzedawane są z innych niż polska dystrybucja przez co pojawiają się problemy z aktualizacją. Musiałem polskie oprogramowanie XEO wgrać w moim S9+ by zaczął się poprawnie aktualizować. Jak sam autoryzowany serwis stwierdził, czasem nawet to nie pomaga i trzeba kombinować.
    Ostatecznie wszystko mi działa, ale nie polecam bestceny. Niektórzy nieznajacy tematu mogą być nieświadomi, że ich telefon nie otrzymuje aktualizacji, bo telefon działa- jest polskie menu, natomiast brak aktualizacji niektórzy zauważą przy braku nowego Androida

  • Qba

    Widziały gały co brały

  • roseus83 B

    W podobnej cenie na Sferis

  • Lodołamacz

    1.wczoraj na Bestcenie był za 2011 zł
    2.”bardzo wolno traci na wartości” XD

  • wovi

    Ja własnie oddałem mój tablet Galaxy Tab S4 do serwisu. Kupiony w BestCena (na rynek portugalski). W serwisie Samsunga przyjeli bez problemu na naprawę gwarancyjną. Żadnych pytań ani tłumaczeń. Obowiązuje gwarancja producenta.

  • Sakku Honataro

    A gwarancja realizowana jest przez Huawei a nie sklep. I to po numerze Imei a nie na podstawie dowodu zakupu. A do tego Huawei realizuje ją dla dystrybucji europejskiej

    • Qba

      Ale nie na używane telefony z rynku wtórnego

  • Michał Badziąg

    A ja wam powiem ,że po moich przejściach w różnych sklepach ( Komputronik ) , producentach ( Philips ) – produkty kupione od ” polskiego dystrybutora ” . Po ” akcjach” u rzecznika praw konsumentów , po polubownych sądach konsumenckich z niepowodzeniem oczywiście . Powiem wam ,że od tamtej pory kupuję produkty tam gdzie jest najtaniej. Nierzadko jest to różnica 900-300 zł za posiadanie Polskiej dystrybucji i serwisu ,który czeka na odmowę bezpłatnej naprawy. Osobiście po tych incydentach otworzyłem się po wielu latach na aliexpress , być możne teraz przyjdzie kolej na sklepy jak w artykule powyżej – ryzyko jest , ale warte za te pieniążki .

  • michał Beczek

    Weź sobie słownik poczytaj

  • Anubis

    Mate 20 to konkurencja dla mi9t i w tych cenach należy go rozpatrywać, a nie 1900zl w żadną stronę się nie opłaca tyle dać.

  • Michał K.

    Za 2300 kupiłem na allegro z fakturą VAT i z polskiej dystrybucji w innym sklepie. Po rozliczeniu na firmę wyjdzie zdecydowanie taniej.

  • lookaty

    Kupilem lenovo w bestcena. Zalogowalem sie na strine producenta, gwarancja skonczyla sie rok temu. Napisalem do lebowo maila z weryfikacja gwarancji wysylajac fv od bestcena, jako sprzedawca z siedziba w uk. Kenovo zaktualizowalo gwarancje na stronie, wyslalem (na tydziem przed koncem) na gwarancje do cdti, telefon zostal naprawiiny od reki

  • Grzegorz

    Redaktor, naganiacz.

  • Anubis

    Co za refleks autorze… Winszuje, w końcu cena zachęca a dzięki temu, że kupujemy przez neta mamy 14 dni na zwrot w razie problemów.

    • Alien

      No właśnie w tym sklepie może być z tym problem…
      Mają swój własny regulamin:
      „Klienci B2B (Firmy) nie są uregulowani przez ustawę kodeksu cywilnego, a zatem możliwość rozwiązania umowy w ciągu 14 dni nie ma zastosowania.”

      To akurat detal, ale też nie stawia regulaminu w najlepszym świetle, prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny nie wynika z KC.

      11. Jedyny możliwy zwrot towaru występuje natychmiastowo po otrzymaniu towaru, jeżeli dany produkt nie reaguje na przycisk włączenia, co oznacza że produkt nie może zostać włączony. Klient B2B musi powiadomić sprzedawcę w terminie do 1 dnia roboczego po dostarczeniu produktu.

      • Anubis

        Wiem, że bestcena ma różne opinie, notabene przerabiana Ich nazwa na bestsciema, ale… Wiem, że Huawei przyjmuje telefony na serwis bez problemu. Co do 14 dni na odstąpienie od umowy jak nie kupujesz na firmę to muszą ci zwrócić pieniądze. A jak na firmę nie, no cóż, może tak być nie neguję, nie interesował mnie ten temat.

        • Qba

          Huawej przyjmuje je na serwis ale płatny pozagwarancyjny.

          • Anubis

            Na gwarancyjny bo liczą gwarancję tak samo jak Twoje ukochane Apple.

          • Qba

            Podstawa przyjęcia jest faktura VAT.

          • Mapettt

            Nie, Huawei przyjmuje bez dowodu zakupu, diluj z tym .

          • Qba

            Ale tylko nowe telefony, a Bestcena sprzedaje używane.

          • Mapettt

            Po co wypowiadasz sie na temat, o ktorym nie masz pojęcia? U Huawei gwarancja działa na zasadzie podobnej do Apple, nie ważny jest dowód zakupu, tylko moment aktywacji, od którego biegnie okres gwarancyjny. I nie, telefon nie musi być nowy, może być i z drugiej czy dziesiątej ręki.

          • Qba

            Gwarancja Huawei przysługuje tylko pierwszemu nabywcy.

          • Mapettt

            To udowodnij mi, jak przyjde bez paragonu/faktury do Huawei, że nie jestem pierwszym nabywcą. Oj widzę, że uparcie będziesz dążyć do swojej racji, tym razem jednak jej nie masz .

          • Qba

            Ale to ty musisz udowodnić że jesteś pierwszym nabywcą, np przedstawiając dowód zakupu w postaci faktury VAT.

          • Mapettt

            Przepraszam, ale chyba masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem- w serwisie Huawei nie musisz przedstawiać dowodu zakupu- żadnego. Jeżeli tego nie rozumiesz, Twoja sprawa, trolluj dalej.

          • Qba

            Musisz jeśli chcesz skorzystać z gwarancji.

          • Mapettt

            Dobra, wiesz lepiej, spadam.

  • Alien

    BestCena? Nie polecam. Uważajcie na nich!
    Po pierwsze:
    – przeczytajcie dokładnie regulamin tego sklepu.
    Po drugie:
    Sprzedawca – Haton Ltd z siedzibą Ascot House 2 Woodberry Grove,London N12 0FB United Kingdom
    To nie jest polska dystrybucja. Więc w razie W… No cóż, może być różnie.
    bezprawnik.pl/bestc…pl-opinie/

    • Anubis

      Nie musi być polska dystrybucja wystarczy, że jest europejska i oddajesz bezpośrednio do serwisu, a serwis przy tym modelu może okazać się nieoceniony.

      • Alien

        Przeczytaj artykuł, który podlinkowalem wyżej. Tam jest opisany regulamin tego sklepu. Ja bym nie ryzykował.

        • Anubis

          Regulamin sklepu nie stoi ponad polskim prawem na całe szczęście.

          • Alien

            Polskim prawem?
            Siedziba sklepu jest w Wielkiej Brytanii, ograniczone możliwości wsparcia polskich instytucji konsumenckich, polska spółka Bestcena.pl eshop sp. z o.o. z siedzibą pod adresem Wierzbięcice 44a, 61-568 Poznań zwana dalej „administratorem” jest administratorem strony internetowej bestcena.pl. i jest jedynie pośrednikiem, umiarkowana wiarygodność brytyjskich spółek Ltd.
            To nie wystarczy?

          • Anubis

            Każdy produkt który kupujesz online możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu i tyle.

          • Qba

            Polskie prawo nie reguluje warunków gwarancji.

            bezprawnik.pl/bestc…l-faktury/

      • Qba

        Tylko zwróć uwagę na brak gwarancji.

        bezprawnik.pl/bestc…l-faktury/

        • Anubis

          Gwarancję wyegzekwuje w razie czego od producenta przynajmniej w razie kupienia właśnie Huawei. Widzę problem np gdy połaszcze się na Pixela bo jak sklep mnie spuści na drzewo wtedy umarł w butach…

          • Qba

            Powodzenia w egzekwowaniu bez faktury VAT potwierdzającej zakup.

          • Anubis

            Dzięki, ale Huawei nie wymaga faktury przy naprawie gwarancyjnej. Sprawdzali jedynie IMEI w swojej bazie i tyle. I mój przypadek nie jest odosobniony.

          • Qba

            Sprawdzenie wykaże iż telefon nie jest z polskiej dystrybucji.

          • Anubis

            Wystarczy, że będzie z europejskiej.

          • Qba

            A Bestcena ma z chińskiej.

            W dodatku te telefony są używane.

          • Anubis

            Nie przesadzaj są nowe zapakowane można rzec dziewicze ;). A gdyby był jakiś problem to można napisać do Roberta Nawrockiego on z nimi współpracuje i gdyby ten sklep był aż tak beznadziejny to już dawno by nie istniał. Tak wiem morele 2x w miesiącu na wykopie. Mimo wszystko to nie ta skala niezadowolenia.

          • Qba

            Nie są nowe tylko używane z rynku wtórnego.

            Nawrockiemu płacą kupę kasy są promowanie.

          • Anubis

            Coś z tego ma nie wiem czy tak dużo czy nie, ale na pewno sprzęt do testów. Bestcena raczej będzie kupować sprzęt z innych rynków z bonusami i innymi bzdetami i dzięki temu mogą zaoferować taką,a nie inną cenę. Problemy z wysyłką używki mogą się trafić tak jak wszędzie, nie generalizowałbym, zła bestcena inni dobrzy.

          • Qba

            Normalne sklepy wystawiają faktury VAT, a Bestcena nie.

    • Soverxdx

      Rękojmia nie obowiązuje. Kupują te telefony na firmę. Sprzedają jako używane (mimo że mogą być nie wyjęte z pudełka). Większość producentów ma zapis w karcie gwarancyjnej że przysługuje tylko pierwszemu nabywcy. Serwisy niektórych producentów odeślą cię z kwitkiem. Musisz wysłać im, oni jako pierwszy kupujący to zareklamują. Dla innych serwisów to bez znaczenia, mówisz że nie masz paragonu to sprawdzają 24 mc od daty sprzedaży tej firmie. Niektórzy producenci dają tylko 12 mc gwarancji na firmę więc i ty nie zareklamujesz po roku.


reklama