, Newsy OnePlus Smartfony

Ups… OnePlus 7 Pro ma nowy problem. Piszczący problem

fot. OnePlus

fot. OnePlus

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Artur Z

    Jednemu piszczy, drugiemu szumi, trzeci słyszy jakieś głosy. Tu tylko lekarz i/lub egzorcysta pomoże. 😉

  • Artur Z

    OnePlus to takie Oppo dla ubogich.

  • Marcin Bojdys

    Każdemu kto nie widział tego telefonu sugeruję poznanie organoleptyczne.. Sami ocenicie czy jest on wart swej ceny..

  • Marcin Bojdys

    Mam dokładnie tak samo.

  • Piotr Musiał

    U mnie nic nie piszczy 💪🚀☺️ telefon 💣

  • Thunderbolt

    Poczytaj fora, nie jesteś jedynym użytkownikiem tego telefonu, chyba, że myślałeś inaczej.

  • Herapix

    Czyli jak? OnePlus 7 Pro największym crapem 2019r?

    • stark2991

      Bo kilka osób ma jakieś nieokreślony problem?

      • Thunderbolt

        Nie wiesz, że dobrze jest się ponasmiewac, by Twoje na chwilę bylo lepsze?

        • stark2991

          I co, działa? 🙂

      • Herapix

        Nieokreślony? Ekran co robi co mu sie podoba i piszczenie „bo tak” to dla ciebie „nieokreślony” problem?

        • stark2991

          Nieokreślony w tym sensie, że nie wiadomo co powoduje ten problem i jak częsty on jest.

  • Darth Vader YT

    Czyli kolorowo nie jest. Widać że wypuscili go jako niedopracowany (oby tylko pod względem software) produkt

  • kamper1236

    Taki problem że żaden można go naprawić aktualizacją

    • mickey93

      Co? Jeżeli coś piszczy to np głośnik albo mechanizm wibracyjny, tego latka nie naprawisz, no chyba że w sofcie jest coś skopanego co każe piszczeć telefonowi

      • Rafał Czekaj

        Niby czemu nie? Wystarczy softowo przefiltrowac wysokie tony, ale co ja tam wiem…

        • dreq02

          A cewki jak w zasilaczach piszcza…

  • Andrzej Stopa

    Mam go od dnia premiery.Telefon bajka.Szybkość,aparat,ekran kosmos.Miałem S10 plus do pięt nie dorasta 27:1

    • Losiek69

      Potwierdzam, wypowiedź obiektywna

    • maxpayne

      Pierwszy post i jaki nieobiektywny, nie mający nic wspólnego z rzeczywistością.

    • Preza

      Ta jasne masz od dnia premiery. A zamawiałes kiedy?

    • Oneplus Lepszy

      Zgadzam się w 100%

    • Davers

      Mam s10+ i raczej nie zmieniłbym go na OP7 Pro. Czy nie dorasta mu do pięt to kwestia dyskusyjna ☺️

    • Marcin Bojdys

      Ja też mam mojego OnePlusa 7 Pro od dnia polskiej premiery.. odebrany z X-kom’a 22 maja. Ani wspomnianych pisków ani ghosting’u. (może mam farta..) Jakość zdjęć poprawiła się po ostatniej poprawce systemowej. W tej cenie można mieć Galaxy 10e (mały ekran) albo IPhone’a 8 (sic)..

  • NMCNMM

    Kurcze aż dziwne że 6t nie miał żadnych problemów a kupiłem w dniu premiery nie czekając 😀 no, ale ostatnio to ich co drugi telefon ma jakieś problemy. Gdzie qa? Przy

    • Bradley

      Miałem 6T i tam przez pierwsze dni piszczało w słuchawce, ale po paru dniach przestało.

      • NMCNMM

        Nie napotkałem się na ten problem, ani też nie słyszałem o nim chociaż nie mówię że nie było go

    • Kuba Olejek

      Przy okazji premiery OP6 też opisywano sporo problemów wieku dziecięcego, a z moim egzemplarzem kupionym w w dniu premiery było wszystko OK. Po prostu mały procent urządzeń ma takie problemy 😉

      • NMCNMM

        Przy 6t nie widziałem nawet problemów żeby były opisywane, chyba jeden z bardziej ich udanych modeli

    • stark2991

      6T miał wiele problemów, tylko nich ich nie wywlekał tak jak teraz to robią. OnePlus 5 i 5T też miały problemy.

      • NMCNMM

        a to wiem, jelly screen o nim było głośno. o 6t jednak nie było głośno chyba z niczym.

        • stark2991

          Nie tylko. Były problemy ze zrywaniem wi-fi. Było wiele drobnych rzeczy, które ludzie zgłaszali, a które (całkiem przypadkiem?) nigdy nie dotyczyły wyższych rangą userów na forum.

  • Mirek

    Czy ktoś z posiadaczy potwierdzi te usterki? Czy w europejskiej dystrybucji też się zdarzają?

    • Losiek69

      Posiadam wersje blue 12gb ram od czwartku 23 zakupionego w sklepie x-kom i jak dotąd nie zauważyłem żadnych problemów ze swoim egzemplarzem

    • Bradley

      Zakupiłem wersje z strony producenta (8/256GB Nebula Blue). Żadnych problemów jak do tej pory.

    • Alek K

      Mam od tygodnia 8/256. Nie mam żadnych problemów ani z piszczeniem ani z ghost touches

    • kromarti

      Kupowałem ze strony producenta, mam jedynie ghost touches, ale to tylko w tej aplikacji CPU-Z.
      Jest info że w starszej wersji softu nie było tego problemu. Myślę że jednak to problem software i zostanie rozwiązany.

      Co prawda niektóry składają reklamacje, też nad tym się zastanawiam. Muszę sprawdzić czy możliwy jest taki zwrot jeśli wykryta jest wada.
      Byłoby to bezpieczne jeśli okazałoby się że to problem hardware.

      Co do osób które mówią że nie ma problemu – jest to we wszystkich, tylko że problem występuje tylko w tej aplikacji która testuje wszystkie podzespoły.
      Możliwe że jakbym o tym nie przeczytał to bym tego nie odkrył.

  • SecretHope

    Przynajmniej nie wybucha 🙂

    • Darth Vader YT

      Jeszcze nie xD note zaczął po około 3 miesiącach

  • jotek44

    Kupowanie nowego urządzenia w przedsprzedaży lub w dniu premiery zawsze wiąże się z mniejszym lub większym ryzykiem. Błędy i przykre niespodzianki występują w większości produktów i systemów operacyjnych w okresie pierwszego miesiąca ! Przeważnie wystarcza aktualizacja oprogramowania przez producenta (firmware), gorzej gdy w grę wchodzą usterki techniczne hardware. Żaden z producentów nie zapewnia 100-procentowej gwarancji poprawności działania swoich urządzeń. To efekt ciągłego pośpiechu w tworzeniu nowych modeli, które coraz rzadziej czymś się różnią (poza nazwą) !!!

  • Never Settle

    Wszystko można powiedzieć o OnePlus, ale na pewno nie można im odmówić dobrego wsparcia ze strony producenta. Może nie są to najbardziej kompletne flagowce na rynku, ale w swojej niszy dopracowane i zapewniają to co najważniejsze, szybkość i płynność działania, dobry czas na baterii, przyzwoite aparaty i przede wszystkim nie psują się oraz nie mają takich wpadek jak giganci na rynku. Niezdecydowanym polecam polecam skorzystać ze zniżki na stronie producenta bziu.pl/xs8H zawsze to jakieś zaoszczędzone pieniądze na dobre etui lub inne akcesoria.

    • Thunderbolt

      Dobry myk cwaniaczku;)

    • Michail

      Spam

    • NMCNMM

      Never settle with spamming

    • Qba

      Co jest dopracowanego w piszczeniu i wadliwych ekranach?


reklama