>
Kategorie: Informacje prasowe Newsy

Rusza międzynarodowa kampania reklamowa smartfonów Sony

Informacja prasowa

 
Szeroko zakrojona kampania reklamowa promująca markę prowadzona przez Sony Mobile Communications, podkreśla wejście marki Sony na rynek smartfonów. Zwraca też uwagę na unikalne możliwości multimedialnej rozrywki opracowane przez Sony, które nabrały życia dzięki smartfonom Xperia.

Kampania “Made of Imagination” zostanie zainaugurowana w sobotnią noc 60-sekundową reklamą wyreżyserowaną przez nominowanego do Academy Awards® Wesa Andersona. Jest to pierwsza faza kampanii “ Made of Imagination”, która docelowo obejmie telewizję, prasę, media cyfrowe, sprzedaż internetową i detaliczną i będzie emitowana przez cały rok 2012.

Smartfony Xperia stanowią kamień milowy, jeżeli chodzi o możliwości rozrywki stworzone przez Sony. Chcieliśmy stworzyć kampanię, która prawdziwie oddałaby charakter Sony i byłaby kampanią unikalną, pozostającą w pamięci, poruszającą ciekawość i wyobraźnię odbiorców. Kampania “Made of Imagination” pokazuje, że smartfony Xperia nie składają się tylko z mikroprocesorów i chip’ów pamięci – są one opracowane tak, aby pozwolić klientom na korzystanie z ich własnej kreatywności i wyobraźni, aby otrzymali takie możliwości, jakie ich interesują i ekscytują.

– powiedział Steve Walker, Dyrektor Generalny ds. Marketingu w Sony Mobile Communications.

Światowa kampania reklamowa “ Made of Imagination”, opracowana przy współpracy z naszymi partnerami: McCann Worldgroup, PHD i LBi, ucieleśnia jedyne w swoim rodzaju podejście do wzornictwa i potrzeb użytkownika w dziedzinie rozrywki, oferowane w świecie Sony i widoczne na przykładzie smartfonów Xperia.

Przy tworzeniu reklamy telewizyjnej reżyser Wes Anderson sięgnął do inspiracji, jaką jest dziecięca wyobraźnia. Scenariusz oparty został na dosłownym przekazaniu myśli ośmioletniego chłopca. Reżyserowi towarzyszył zespół animatorów, scenografów i twórców lalek. Reklama, w której zastosowano techniki animacji o nazwie „stop motion”, rozsławione przez filmowe hity takie jak „Koralina” i „Fantastyczny pan lis”, przenosi na ekran wizję chłopca, w której smartfony Xperia nagle ożywają. Muzykę do tej reklamy stworzył Jonsi z islandzkiej grupy Sigur Ros. Mały podgląd tej produkcji można obejrzeć poniżej:

Kampania prasowa przekazuje możliwości multimedialnej rozrywki stworzonej przez Sony, dzięki którym użytkownicy mogą: Grać, Oglądać, Słuchać i Tworzyć. Każda koncepcja przedstawiona jest jako połączenie niepowtarzalnych modeli, zarówno zaczerpniętych swobodnie z wyobraźni, jak i rzeczywistych, skonstruowanych ręcznie tak, aby zademonstrować to, co znajduje się we wnętrzu smartfona. Na przykład dla koncepcji “Słuchanie” stworzono obraz gitary o kształcie smartfona Xperia. Sony Mobile Communications zaangażował znanego, utalentowanego fotografa Carla Kleinera, aby wykonał zdjęcia.

Sony Mobile Communications niedawno wprowadził na rynek smartfony Xperia U i Xperia P, które dołączyły do flagowego smartfona Xperia S z serii NXT. Te nowe smartfony Xperia łączą bardzo oryginalne wzornictwo z najwyższej jakości technologią rozrywkową, a także z potężnymi możliwościami działania, jakich odbiorcy oczekiwaliby od smartfona firmy Sony. Seria smartfonów Xperia NXT zapewnia także dostęp do Sony Entertainment Network – portalu internetowego, na którym użytkownicy znajdą najwyższej jakości materiały rozrywkowe, takie jak muzyka, filmy, programy telewizyjne i inne, a wszystkie dostępne z jednego, dogodnego konta.

Prasowa kampania reklamowa aktualnie debiutuje na rynkach całej Europy, a jej zasięg obejmie niedługo cały świat.

Źródło: informacja prasowa

Szymon Marcjanek

Najnowsze artykuły

  • Honor
  • Newsy
  • Telefony

Na takie smartfony czekam w Polsce. To zabójca flagowców z 8500 mAh i Snapdragonem 8 Elite Gen 5

HONOR szykuje dużą premierę. Nowy HONOR GT 2 Pro może mocno zaskoczyć specyfikacją na czele…

21 listopada 2025
  • Promocje

Król RTS w rekordowo niskiej cenie. Epic Games właśnie wystawił go za 13,48 zł

Command & Conquer to niekwestionowany król RTS. Seria zadebiutowała w 1998 roku i od tego…

21 listopada 2025
  • Newsy
  • Nothing
  • Telefony

Nothing potwierdza start aktualizacji systemu Nothing OS 4.0 bazującego na Androidzie 16

Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…

20 listopada 2025
  • Operatorzy
  • Play

Operator obniża ceny o 20 złotych. Jeśli go brać, to właśnie teraz

Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • OnePlus
  • Telefony

Przegrzewający się OnePlus nie radzi sobie ze Snapdragonem – to problem telefonu, na który tak mocno liczyłem

Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…

20 listopada 2025
  • Amazfit
  • Newsy
  • Wearables

Wytrzymały, piękny i w odświeżonej wersji. Amazfit T-Rex 3 Pro znów zachwyca dostępnymi funkcjami

Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…

20 listopada 2025