, Newsy Virgin Mobile

Virgin Mobile bez Roam Like At Home – jest oświadczenie

fot. informacje prasowe

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:

  • Piotr Okk

    Skoro faktycznie jest tak jak piszą to pretensje można mieć wyłącznie do UE która wprowadziła przepis nie zastanawiając się nad konsekwencjami. Mam już kilka lat numer w Virgin i dla mnie są wzorem do naśladowania, nie ma im czego wybaczać w sytuacji gdzie nie oni zawinili. Nie oczekuje, że ktoś będzie dopłacał za moje korzystanie z usług do interesu.

    • Qba

      Zwróć uwagę że przez rok trwały konsultacje w tej sprawie i jakoś wtedy Virgin Mobile nie zgłaszał zastrzeżeń.

      Oraz że inni operatorzy wprowadzili RLAH.

  • Grzegorz93

    Virgin Mobile jest jak najbardziej ok, dobry kontakt, super aplikacja do zarządzania kontem, przystępne ceny. Jedynym i dużym minusem jest jakość LTE. Jakość LTE od Playa jest tragiczna. Wiadomo, przy antenie jest super ale w budynku jest kiepsko. U mnie w pracy w szatni transfer około 40 kB/s a na hali około 150 kB/s. Po przejściu do T-Mobile w szatni stabilne 1 MB/s a na hali od 1 MB/s do nawet 3 MB/s. W T-Mobile dla oferty na kartę za 25 zł jest ograniczona szybkość transferu i dlatego ciągnie do 3 MB/s. 🙁

  • Qba

    Inni operatorzy wirtualni jak Mobile Vikings wprowadzili RLAH

  • rz

    Jest tak jak piszą, UE pojechało z tym roamingiem. Podobnie mają krajowi operatorzy, ale na inną skalę.

  • Leo Ko

    Nieprzemyślane do końca unijne przepisy! Virgin Mobile zdecydowanie ma rację.

    • Qba

      Nie ma racji, bo skoro mu nie odpowiadał projekt to powinien w trakcie konsultacji zgłaszać zastrzeżenia do niego.


reklama