, Smartfony TOP-10

Jaki smartfon do 1000 zł kupić? TOP-10 (marzec 2017)

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:

  • Kowal

    Witam, właśnie się przymierzałem do zakupu Moto G4 Plus, z xkom. W promocji za 899 zl, a tu pojawiło się zestawienie w którym go nawet nie ma i znowu mam dylemat co kupić 😀

    • http://www.gsmmaniak.pl/ Damian Kucharski

      Akurat tym się aż tak nie przejmuj 😉
      Jak dla mnie Moto G4 Plus przegrał starcie z Moto X Style, ale jak chcesz kupić pierwszego, to się nie krępuj, bo to fajny smartfon.
      Tutaj nasz test:
      www.gsmmaniak.pl/57051…ja-opinie/

      • Kowal

        Jeszcze się waham między tym g4 plus a P9 lite 🙂 muszę się z tym przespać heh 🙂

        • Edi

          Obejrzyj Moto X Style

          • Kowal

            Moto X style tez brałem pod uwagę bardzo poważnie 🙂 tylko ze spóźniłem się trochę z promocja, była niedawno czarna wersja za 999zl no i trochę mnie rozczarowuje bateria, sporo gram w Clash of Clans, wiec aspekt czasu pracy na baterii jest dla mnie ważny…

        • Edi

          Długo na baterii trzyma Xiaomi Redmi Note 3 Pro

  • https://plus.google.com/105410437546460923301 100000

    Mój faworyt to Bluboo Maya Max gdzie mamy 6 cali, 3GB ram, 32GB pamięci, usb C, procek 1,5, 8 rdzeni, czytnik lini palucha… I to za 799zł. Jedyny minus ekran ma tylko HD.
    Ps. Także fajny jest Bluboo dual. Tu mamy FHD 5,5 cala.

  • Kowal

    Ale nazwa to konkretnie nie zacheca… 😀

  • Toma

    Jedna uwaga. Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32 kupimy z oficjalnej polskiej dystrybucji za 999 zł w Sferisie.
    www.sferis.pl/smart…ro-p457504

    • :)

      W Proline także można kupić 😀 Za 949 zł.

  • qwerty

    Do 1000 zł z dystrybucji pl nic lepszego od Xiaomi nie kupimy. Jeśli ściągamy z ali to inna sprawa…

  • endru098

    Ale sferis nie jest chyba oficjanym dystrybutorem?

  • Lorkin

    Ja ze swojej strony mogę polecić wileyfox swift 2 plus , 5 cali ekran 3 gb ram 32 gb wbudowanej aparat tył 16 mpx od samsunga bardzo mocna podwojna dioda doswietlajaca z przodu 8 mpx metalowa obudowa usb typ c hybrydowy slot kart snapdragon 430 no i cyaogenmod czy jakos tak on sie tam zwie😉 Ja swoj egzemplarz kupiłem za 400 zł z wysylka, a i jeszcze jedno to nie chinczyk

  • Lorkin

    A i zapomniałem dodac ze smartwon ma quick charge 3.0

  • ORg

    Ja również mam wileyfox swift 2 plus i w żadnym wypadku nie mogę go polecić. Niby specyfikacja jest ok. Ale przesiadłem się na niego z Samsunga J5 i różnica na korzyść Samsunga jest ogromna pod niemal każdym względem. Do syrenki też można włożyć silnik 2.0 ale to nie znaczy, że będzie mogła konkurować z Golfem. Ogólnie jest to mój ostatni smartfon od nieznanej firmy.

    • Lorkin

      A ogólnie co w nim Ci nie odpowiada?

  • Polikarp

    Ktoś poradzi? Mam zamiar kupić coś w granicach 700 zł- dobra wymienna bateria, 2 aparaty, tył co najmniej 8 megopikseli. Płynność pracy- ale bez cudów. Przede wszystkim małe rozmiary czyli max ekran do 4 cali.

  • pioterd

    Do 1000zł jest mnóstwo dobrych modeli, ale z dobrym aparatem moim zdaniem są jedynie MOTO – zarówno x-style jak i G4 plus mają lepsze aparaty główne od wszystkich xiaomi, meizu i innych LG w tej kwocie. Dlatego dla żony wybrałem G4 plus, a nie x note 3 pro – i jest zachwycona 🙂 x-style to taka prądożerna cegiełka – ale faktycznie „dizajn” i wyświetlacz bardzo miłe dla oka.

    • Edi

      Z drugiej strony Motorole mają mniejsze baterie i brakuje im NFC.

  • Rozz

    a honor 7 lite ? jak opinie za 800 zł?

    • Edi

      Lepsza jest np. Nokia 5

  • Marek4

    A Lenovo moto z? zastanwiam sie nad tym smarfonem od dluzszego czasu, a teraz jeszcze znalazlem fajna oferte na bestcena.pl i chcialbym poznac opinie, czy to dobry model.


reklama