REKLAMA TP
, Informacje prasowe T-Mobile

15 milionów złotych kary dla T-Mobile

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

18 odpowiedzi na “15 milionów złotych kary dla T-Mobile”

  1. josh pisze:

    tmobile sie odwoła i wyjdą na prosto. prawda jest taka, ze nie tylko tm takie chwyty robil, a wszyscy teraz na nich sie rzucili. tm przynajmniej ma odwage sie przyznac, ze popelnil blad

  2. oklej pisze:

    Karę (haracz dla skarbu państwa) zapłacą i tak klienci T-Moblie. Osoby odpowiedzialne w firmie nie ponoszą żadnych konsekwencji. W USA część pieniędzy z kary wraca do poszkodowanych. Defacto urząd znowu skrócił owieczki. Fajnie, ponieważ urzędnicy żyją z naszych podatków. ?

  3. ampion pisze:

    przynajmniej zmienili zasady aktywowania uslugi, a inne sieci maja to samo za uszami i nie zmieniaja zasad

  4. lubiepatrzecjakpatrzyszgdypatrze pisze:

    Na szczęście taka wpadka nie ma jakiegoś wielkiego znaczenia w porównaniu do tego ile TM ostatnio dawał na plus dla swoich klientów. Ostatnie miesiące 2016 roku to zdecydowanie wyraźna poprawa wizerunku tej firmy .

  5. greg pisze:

    zacznijcie czytac i reagowac. jak sie podpisuje umowe to w kazdej sieci na poczatku jest mnostwo smsow, ktore trzeb aprzeczytac , a nie pomijac.

  6. jedrek pisze:

    co za problem wyłączyć usługe? jeden sms i po wszystkim. ludzie!

  7. kiko pisze:

    nie powinno nikogo dziwić że tmobile się tłumaczy i chce odwolywać. zmieniają swój wizerunek na lepsze, jest w koncu odwrot od słabych ofert i podejścia z przeszłości to nadal powinni walczyc o powrót do gry

  8. Brudny Harry pisze:

    Co za kretyńskie tłumaczenia operatora. Co z tego, że usługi można łatwo i za darmo wyłączyć. Wciskają na siłę a potem zdziwienie. Nie każdy chce mieć wątpliwej jakości usługi dodatkowe, żeby później poświęcać dodatkowy czas aby owe usługi wyłączyć. Miałem tak u pomarańczowych, tysiąc usług dodatkowych, bo abonament tańszy. Fakt, iż później poprzychodziło milion smsów z instrukcjami jak dezaktywować owe usługi po okresie darmowym, ale i tak jedna się zawieruszyła i trza było bulić :-/ Na to właśnie liczą operatorzy – zapomnisz? no to płacisz! Dobrze, że w końcu ktoś się za to wziął. A te tłumaczenia różowych? Po prostu denne, nie przekonują mnie osobiście.

  9. Jt80 pisze:

    Nie leniwi tylko naciągactwo to jest. Skoro w tmobile i plusie przy podpisywaniu umowy mowie ze nie chce „sciemoumilaczy” a oni mówią ze nie mogę tego na dzień dobry wyłączyć. To kto kogo naciaga? Żerują na ludziach bo co trzeci zapomni wyłączyć i przy kilku milionach abonentow maja niezly łup. Na siłę wciskają usługi to niech płacą kary złodzieje.

  10. karaluch pisze:

    można bylo po prostu zrezygniwać ale leniwi klienci nawet smsa z powiadomieniem odczytać nie umieją

  11. demon pisze:

    byl wgląd to podsumowania uslug, można sprawdzic na koniec. rezygnacja z uslugi tez do trudnych nie należy. wystarczy się zainteresować a nie czekać aż operator wszytsko pod nas podetknie. prawidlowo ze się odwolują

  12. melo pisze:

    niech klienci się czytać nauczą. podpisujesz coś w banku, urzedzie czy u operatora to czytasz umowę a nie później zrzędzisz. dlatego dobrze ze się odwołują

  13. banan pisze:

    ludzie są idiotami bo nie potrafią umów czytać. jesteśmy dorośli to się trochę zainteresujmy zanim coś podpiszemy. i dobrze że się odwołują!

  14. Olka pisze:

    Brak zasadności nałożenia kary? Ehh, głipi czy jak? Za to co że łamali zasady, a nie za to, że współpracowali po zajęciu się sprawą przez urzędy

  15. Jt80 pisze:

    To samo robią w plusie. Ciekawe kiedy za nich UOKiK się weźmie.

    • Nino pisze:

      dokładnie, ochrona internetu, ipla, jakieś grania na czekania i inne usługi – jak zapomnisz wyłączyć na czas to nagle jebut, faktura 40 zł wyższa. Chociaż muszę przyznać że przy przedłużaniu umowy zaznaczono mi co do kiedy muszę wyłączyć. Ale starsze osoby mogą nie zrozumieć. I płacą

  16. Artek pisze:

    Nareszcie! Ale co to dla nich 15 baniek. Oszukali na więcej.


reklama