REKLAMA TP
środa, 9 marca 2016, Aleksander Piskorz

Nie ma szans żebyś sam naprawił Samsunga Galaxy S7

0 odpowiedzi na “eVwVQojWEP5whU62.medium”

  1. Proktolog pisze:

    A note 4 na jakim jest poziomie punktowym?

  2. Heliox pisze:

    S7 dostał niższą ocenę bo w przeciwieństwie do S6 jest wodoodporny

  3. Proktolog pisze:

    Fajne – dzięki 🙂

  4. hiv pisze:

    Dlatego Samsungowi mowie nie, ostatnim jego modelem, ktory bylbym w stanie kupic jest s5 neo. Telefon ma miec wymienna baterie – dla zasady. Nie Samsung, nie Sony to LG (ktore notabene mam).

    • Błażej pisze:

      Jak tak dalej pójdzie to wszystkim powiesz „nie” i kupisz nokię 3210. Często rozbierasz smartfony?

  5. Kikut pisze:

    Ludzie a po jaki kut wymienna bateria? Komu padła przed wymiana smartfona co 24 miesiące u operatora? Nie rozumiem czego się czepiacie. Ją biorę nowka sztuka co 2 lata a stary daje córce. Dla niej i tak za dobry.

  6. TM pisze:

    czyli narażasz córkę na urwanie rąk od wybuchu starej wyeksplatowanej bateri litowej

  7. ja pisze:

    Ja już jade na trzeciej baterii w swoim smartfonie… Co roku muszę wymieniać bo nie trzyma już jak powinna.

  8. hiv pisze:

    Kikut, bo ladujac baterie codziennie moge ja chciec wymienic wczesniej niz za 2 lata? Bo chetniej ktos taki telefon pozniej kupi? Bo zwyczajnie chce miec mozliwosc?

  9. Proktolog pisze:

    Możliwość wymiany baterii to była super opcja. Jej brak uszczupla
    komfort posiadania smartfona. Trzeba korzystać z serwisu i płacić za to. Takie same trendy panują w motoryzacji, agd i wielu innych dziedzinach. Takie czasy.

  10. DANIEL pisze:

    Ja właśnie wczoraj wymieniłem baterię w Note 4 po 14 miesiącach użytkowania, smartfon dostał drugie życie ,trzyma o połowę czasu dłużej…serwis był zbędny w takim zabiegu. Dobre czasy się skończyły i teraz będziemy płacić za baterię, usługę no i rozstanie z smartfonem jeśli w pobliżu nie ma serwisu

  11. Skup.... pisze:

    Codziennie. Raz po raz. Potem trzy razy po dwa razy. Następnie dwa razy po cztery razy.

  12. hiv pisze:

    Błażej, jeżeli chodzi o mnie to mam trochę starych telefonów, ale nie w tym rzecz. Rzecz w tym, ze gdyby tak klienci na rok przerzucili się na LG to Samsung i reszta szybko nauczyli by się jak robić flagowce z wymienna bateria. A tak, kupując S7,klienci dają przyzwolenie producentom na takie rozwiązania.

  13. zxs79 pisze:

    Kolejno miałem Lumie 800, teraz mam Lumie 925 z niewymienną bateria. Niedługo będą miał Z5, S6 lub S7 z taką samą opcją. Jakoś mnie to nie rusza bo nigdy wymiany nie potrzebowałem. Pozatym wszystkie te telefony były nierozbieralne w dniu premiery, potem się okazało że się da w podrzędnym serwisie a nawet w domu przy odrobinie sprytu. Tu będzie to samo czyli za jakiś czas… znany portal Aukcyjny -> bateria + wymiana w komorze pyłoszczelnej z suszarką UV + transport w dwie strony za jakieś 50 – 60zł co nie jest dużą kwotą przy zakupie oryginalnych części.

  14. liuknag pisze:

    Wymienna bateria chociażby po to że jak mi się wyładuje to mogę przełożyć drugą i korzystać z telefonu bez podłączania żadnych kabli, power banków (mało wygodne podczas rozmowy), a baterię wsadzam do dedykowanej ładowarki i ładuje się niezależnie (samą baterię). Taką opcję mam w Note 3. Mimo że to leciwy telefon spełnia świetnie swoje zadanie.

  15. delgado222 pisze:

    Gwarancja na wyswietlacz przedni a o tylnią cześć? Plecki? S7 mam od tygodnia. Wczoraj siedziałem na ławce telefon miałem na kolanach i z takiej wysokości mi opadł… na pleckach pojawiła się pajęczyna! Masakra ze z tak niskiej wysokości wyszła taka szkoda! Wie ktoś czy będzie problem z ta częścią czy ta dodatkowa gwarancja obejmuje tez tył?


reklama