REKLAMA TP
poniedziałek, 22 lutego 2016, Karol Godlewski

Microsoft szuka oszczędności?

0 odpowiedzi na “Authorised-Device-Care-2-medium”

  1. Magoo pisze:

    Nie to nie jest norma. Na moim smarcie gram bez ładowania baterii 7dni non stop dniami i nocami

  2. Nazir pisze:

    Hahaha , naprawdę coraz głupsze decyzje na polecenie nowego CEO .
    Zamiast aktualizować system i dbać o klientów co zakupili flagowce a nawet budżetowe to MS wszystko robi aby totalnie zniechęcić wszystkich do tego systemu mobilnego i zmniejszyć sprzedaż w kolejnych miesiącach aż stracą wszystko co z takim mozołem wypracował poprzedni CEO i to dzięki niemu zawdzięczamy WP

  3. Edi pisze:

    A może będzie lepiej, wystarczy poczytać jak kiepskie opinie ma Regeneresis

  4. FireFrost pisze:

    „Zmiany dla klientów?” jakich klientów?

    • pkim pisze:

      To, że nie używasz Ty ani Twoi koledzy ze szkoły, nie oznacza że Widnows nie ma klientów. Uwierz mi, że wielu dorosłych ludzi, którym brak gier nie przeszkadza a używają telefonu do pracy, chwali sobie te telefony i ten system. W Polsce jest około 10% użytkowników smartfonów z Windowsem.

  5. nosony pisze:

    Ja mam Lumia dwa lata i sie nie psuje.

  6. Misha pisze:

    Powinni zwolnić wszystkich i zatrudnic tylko Nazira, no i może jeszcze jakaś sprzataczke, bo jak sam będzie robił wszystko to na kibel czasu mu nie styknie. Wtedy tylko patrzeć jak akcje MS idą do góry. To by była nowa jakość o jakiej świat mobilny jeszcze nie słyszał ☺

  7. Karol Godlewski pisze:

    Centralne Polskie serwisy zajmą się logistyką i obsługą posprzedażną a iQur będzie globalnie naprawiał – podejrzewam, że głównie Europa.

  8. Miras pisze:

    Miałem już okazję korzystać z naprawy na Węgrzech. W lumii 930 były uszkodzone mikrofony i spust migawki aparatu. Usterka została naprawiona, przy okazji wymienili wyświetlacz na nowy oraz ramkę telefonu. Czas naprawy to niestety ponad 3 tygodnie.

  9. Karol Godlewski pisze:

    @Miras

    Dziękujemy za informacje dotyczące naprawy. Wbrew pozorom 3 tygodnie to nie tak dużo ale jak widać czas faktycznie się wydłużył.

  10. Wiko pisze:

    Szkoda serwisów Nokia Care gdyż ja osobiście byłem zadowolony z napraw.
    Co do regeneris raz tam dałem telefon i to był ostatni raz bo telefon wrócił w gorszym stanie niż gdy go oddawałem na serwis.

  11. Karol Godlewski pisze:

    Regenersis posiada bardzo dużo autoryzacji, warto o tym pamiętać.

  12. platek pisze:

    jak na razie IQOR jak u mnie się nie sprawdził telefon lumia 930 wylądował u nich wymienili wiele cześci a nie działały mikrofony a wrócił nie naprawiony czyli ………. węgierski regenersis ? i trzeba doliczyć miesięczny czas naprawy więc chyba dla nas niewiele się zmieni


reklama