, Android LG Newsy Phablety Smartfony Telefony

LG V10 w Play – ceny

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:

  • http://www.studiocircle.pl Kamil

    I znowu to samo – nie możecie podać cen z Formuł Extra, które są dużo niższe i same oferty lepsze? Zero rzetelnych informacji. Eh.

  • 8000

    Telefon wygląda rewelacyjnie z małymi ramkami, smukłą, płaską obudową, jednak wg. mnie ten bezsensowny „drugi” wyświetlacz psuje wszystko, niestety

  • NieTakfajnie

    Ciekawe czy juz wyeliminowali problem z czytnikiem papilarnym w cajsie youtu.be/aX3o9WbyrFg

  • RK 70

    8000, no nie żartuj. Wcale nie wygląda źle i nie tylko moim zdaniem, ale wielu zwolenników LG, jest to jeden z najbardziej innowacyjnych urządzeń z tej stajni. Mało tego, zauważ, jak bardzo oszczędza baterię V10, dzięki temu dodatkowemu wyświetlaczowi, który świetnie się sprawdza jako powiadomienia wiadomości, czy połączeń etc., nie obciążając głównego ekranu. A dla mnie subiektywnie wielkość wyświetlacza – idealna.

  • MSnet

    Niech sie play tak nie chwali ze go ma skoro zamowilem w przedsprzedazy 6dni roboczych wczesniej i do tej pory nawet sms nie przyszedl ze wyslano go do mnie. Co konsultant to lepsze bzdury slysze, najpierw ze przyjdzie w ciagu 4 dni pozniej ze 7 roboczych czyli jutro, a dzis ze niestety nie maja w magazynie i jak chce to moge zrezygnowac z umowy.
    No to w koncu albo sie play go ma albo dopiero ma miec. Jesl nie maja to po jakiego walca ktos przetrzymuje czlowieka czasowo. Spokojnie moglem isc do konkurencji lub nawet do rtvagd i juz dawno sie nim cieszyc.
    Watpie zebym jutro dostal info z play ze wyslany i tego samego dnia kurier z przesylka.


reklama