, Android Google Newsy

Nowsze odsłony Androida rosną w siłę, ale Marshmallow ciągle jest tylko ciekawostką

Nieśmiertelny Android Froyo / fot. Android OS Download

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:

  • Jarek

    Mam to gdzieś:-)G3 już śmigam na 6.0

  • Waca

    Ja rowniez juz smigam na nim i bardzo fajnie chodzi

  • Wiko

    A ja czekam na ruch Sony żeby mi zrobili 6 dla Z3 Compact.

  • Artok

    Ciągle czekam na 6.0 dla mojej Z2,choć nie mogę narzekać.

    Swoją drogą nie dziwię się, że deweloperzy wolno zbierają się, aby dostosować aplikacje do najnowszego Androida. Niekiedy trzeba wykonać sporów pracy, a skorzysta ze zmian ułamek użytkowników.

  • just4fun

    ciekawe jakie jeszcze modele pracują na Froyo 😀

  • Michal

    Beta na xperii z3c chodzi fajnie i brakuje tylko roota wiec wróciłem do 5.1.1 z rootem bo reklamy zaśmiecają mocno Androida + śmieci producentów .

  • Antaro

    Miałem M na g4,ale to chłam, lolipop również, ostatecznie jestem na znośnym KK

  • Jarek

    Antaro, skoro piszesz ze 6.0 to chłam na G4 to znaczy że nie miałeś tego telefonu w ręce bo G4 wyszedł fabrycznie na Lolipopie, nie ma dla niego KK i nie mogłeś wrócić, Tyle w temacie. Po co w ogóle napisałeś taki komentarz? Żeby sie podniecić że na swoim nie wiadomo jakim telefonie masz KK?

  • rafcix97

    Moto G 2nd, Android 5.0.2 wogóle nie dopracowany, ciągłe lagi, wycieki pamięci ram, praktycznie brak multizadaniowości… czekałem na 6.0, ale się nie doczekałem… Cyanogenmod 13 – wybawienie, rok czasu męczyłem się na 5.0.2 i żałuje, że od razu tego nie zrobiłem, dopiero teraz telefon pokazuje co potrafi. Przez tego 5.0.2 zraziłem się do Androida i chciałem zupełnie przejść na iOS (drugi telefon iPhone 4, chciałem wziąć 5/5s), ale Cyanogenmod przekonał mnie do Androida, nie sprzedam jednak tej Motoroli.

  • https://www.facebook.com/pages/Nazir/129553720567082 Nazir

    A jak ma być lepiej z Marshmallow jak to producenci są winni braku aktualizacji

  • Pawcio

    Nie dziwie się że na androidzie 6.0 tak mało osób siedzi bo nawet największe geeki nie wiedzą co on wnosi poza nową cyferką.


reklama