,

Kruger&Matz Live 2 – test telefonu

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:

Komentarze: 25

UWAGA: Komentarze nie na temat, personalne, obraźliwe będą kasowane.
Nie karmić trolli - do frustracji i zagłodzenia trolla doprowadzisz nie reagując na jego komentarze.
  1. Heyy, :

    Snapdragon 200+720p serio? To przecież nie ma prawa dobrze działać(tym bardziej, że raczej ta firma nie słynie z dobrej optymalizacji swoich słuchawek, właściwie to z niczego nie słynie, przecież to są B-Brandy), to lepiej kupić coś na mediateku z mali-450mp4. Śmierdzi na kilometr artykułem sponsorowanym.

    • amol, :

      racja bo Q200 jestt ylko jeden rodzaj 😀 ach ta fantazja dzieciaków, za duzo cukru

    • Volt, :

      Na czym? MTeki to są dopiero chińczyki, same problemy. Ostatni super telefon z tym prockiem jaki miałem po 6 miesiącach nie dawał rady z WiFi i GPSem – tracił zasięg. Gwarancja jaka gwarancja, pseudo serwis stwierdził, że to wina androida nie sprzętu i nie podlega to gwarancji! Propozycja wgrania modyfikacji, która jednocześnie powoduje utratę gwarancji. Teraz mam Drive 2 zero problemów, fixa łapie w kilka sekund, a zasięgu nie tracę nawet pod wiaduktami i liniami wysokiego napięcia. Qualcomm to qualcomm. Jeśli zależy Ci na liczbach i rdzeniach to sobie kupuj tylko nie wprowadzaj ludzi w błąd.

  2. Raelag, :

    Tylko że to nie są cortexy-a5 to są cortexy-a7. Ten procesor jest tylko o jakieś 20-30% wolniejszy od snapa 400. Więc nie jest tak źle. 🙂

  3. Lorkin, :

    Dokładnie Raelag masz racje. Zwłaszcza że firma się rozwija i robi coraz lepsze sprzęty choć mogli by dać lepszy procek bo ekran w sam raz a wydajność by wzrosła z kożyścią dla użytkowników lubiących mobilną rozrywkę

    • Heyy, :

      Właśnie o tym mówię, ten procesor jest troszkę za słaby do tej rozdzielczości. Mimo, że są tu 4xCortex-A7, to jest tu tylko Adreno 302. Gdyby było Adreno 305 byłoby jak najbardziej spoko, ale pamiętajmy nie tylko CPU się liczy, GPU też jest bardzo ważne. Nie mówcie też, że te dwa GPU się od siebie prawie nie różnią, bo 302 jest zauważalnie słabsze, co można zauważyć na przykładzie GTA San Andreas, na Adreno 305 można pograć spokojnie na 30-40fps, a na jego słabszym bracie jest cały czas poniżej 20fps. To wszystko nie zmienia jednak faktu, że mali-450mp4 jest wydajniejsze a w podobnej cenie.

    • dzonas, :

      jedyne co ta firma ROBI to faktury zakupu od chińskiego dostawcy.

  4. Karol, :

    Sprzęt całkiem ok, ale w podobnej cenie wolałbym kupić lg g2 mini za ok 650zl. Albo pomyśleć za inną opcją i kupić motorole g 2 generacji za 750z, albo myphone luna za 700zl. Wszystkie te smartfony mają lepsze procesory i Gpu.

    • Suse, :

      No nie wiem czy luna ma lepszy procesor, może jedynie na papierze. K&M mają mocne i dobre jednostki qualcomma. Procki te zapewniają stabilną pracę, a w przypadku androida to bardzo ważne.

  5. ja, :

    600 naprawde? Za tyle ma się lg l9 ii, lg l90 które są sporo lepsze.

  6. ergo, :

    w tej cenie świetny jest coolpad 7320

  7. Azawakh, :

    Jeszcze długo nie kupię sprzętu z Lechpolu czyli K&M ze względu na mizerną pamięć wbudowaną 4GB. Jeśli byłoby minimum 8GB mógłbym rozważyć zakup takiego urządzenia. No a jako ciekawostkę widzę tu oczywiste możliwość wyginania się tego telefonu niczym najnowszego iPhone 6 Plus z tym, że Live 2 wraca do poprzedniego kształtu a Phone 6 Plus już nie:).

    • hens, :

      W Biedronce karty 8 GB mikro SDHC klasy 4 bywają po 18zł a16 GB już za 25zł.

  8. Lukasz, :

    Dlaczego w naglowku jest info o LTE ?

    • Szymon Marcjanek, :

      Bo LTE ma model następny w tej linii, który bazuje na Live 2.

  9. MiszaM, :

    To ja już wolę Cuba albo S-Line, mają nowszego androida i lepsze procesory.

  10. dzonas, :

    Autor po raz kolejny okazuje się niedouczony lub kupiony za „czapkę gruszek”.
    K&M niczego nie produkuje, tylko sprowadza!!!
    Chyba że niedouku-autorze pokażesz mi POLSKIEGO projektanta, POLSKIEGO inżyniera i POLSKIEGO programistę którzy opracowali ten POLSKI telefon?

    • Jura, :

      Czyli co jak będzie w mojej firmie pracować obcokrajowiec inżynier to już nie będzie polski produkt?
      Zastanów się co piszesz. Nie jednokrotnie podkreślano, że produkcja tak w chinach, ale projekty opracowane przez K&M. Teraz można zapytać kto jest niedouczony?

  11. Rey, :

    Widzę że komentują ludzie którzy nie trzymali tego telefonu w rękach. Ogólnie jest bardzo dobry, najlepszy w tej cenie z dual sim. Aparat bardzo słaby, po ściągnięciu aplikacji duża poprawa. Filmy nagrywa dobre. Co do głośnika średniak, bateria przy dwóch sim- dzień dwa max. Jeśli potrzebujecie telefonu na dwie karty to bardzo dobry wybór.

  12. iwan, :

    Szczerze odradzam od kupna tego telefonu. Serwis beznadzieja – czekałem miesiąc na naprawę i to jeszcze nie potrafia naprawić usterki. Telefon co chwilę sie sam wyłącza. Aparat beznadzieja. Ogólnie za niską cene otrzymujemy sprzęt jej wart. Aktualnie po 3 miesiącach użytkowania muszę kupić nowego smartphona:(

  13. , :

    Mam problem z Wi-Fi 🙁 kiedy wchodzę w ustawienia i przesuwam przełącznik Wi-Fi na włączony to nic się nie dzieje 🙁 Wchodziłam w ustawienia zaawansowane ale tam nic nie ma 🙁 jak ma to uruchomić 🙂

  14. LestekM, :

    1) Niby wszystko fajnie ale trwałość tragiczna
    2) Bardzo łatwo się zarysowuje – niestety
    3) Po upadku pendraive na telefon z wysokości 30 cm ekran pękł jak szyba w oknie – katastrofalna jakość
    4) Nie sprzedają części – podzespołów
    5) Naprawa kosztuje tyle co nowy
    6) Serwis z założenia twierdzi że wszystko to wina użytkownika

  15. kazzzamma, :

    I co to za sciema ze głosnik jest cichy jak u mnie wali konkretnie zagłusza inne fony procek ma ggrzanie do 75 stopni i tel wyłącza sie jak jest na zimnym ponad 4 h ale mam go ubezpieczonego wiec jest good po za tym jest zajebisty i niezamienil bym go za inny

  16. kika, :

    Ja mam po juz niecałe dwa lata 🙂 tyle razy mi juz spadł a szybka cala nie mialam z nim zadnych problemow byla z niego bardzo zadowoloba do teraz bo zaczol sie zawieszac i sam wyłączać :-/

Dodaj komentarz


reklama