Nokia 7 Plus otrzymuje aktualizację do Androida 10, która udostępniana jest falowo na wybranych rynkach. Producent zapewnia, że dzięki temu smartfon stał się jeszcze lepszy. Nie da się ukryć, że Nokia 7 Plus to jeden z najciekawszych produktów powracającej legendy.
Nokia 7 Plus to smartfon, który bardzo miło go wspominam. Nie tylko testowałem go osobiście, ale także odważyłem się polecić mojemu bratu, który też bardzo go polubił (i niestety rozbił).
Przyznam szczerze, że Nokia 7 Plus przekonała mnie do siebie po… pierwszej aktualizacji systemu. To właśnie ona sprawiła, że ten średniak zaczął pracować dokładnie tak, jak powinien, czyli płynnie i bezproblemowo. Producent twierdzi, że teraz Nokia 7 Plus stała się jeszcze lepsza, gdyż dostała ważną aktualizację.
Nokia oficjalnie poinformowała, że rozpoczęła proces aktualizacji Nokii 7 Plus do Androida 10: Nokia 7 Plus just got better! These phones are now running on the latest Android 10 update. Get the latest pure Android experience and access the latest features today. What feature do you think will be your most used? Let us know in the comments below!? pic.twitter.com/toanRtZIhe — Nokia Mobile (@NokiaMobile) January 7, 2020 W tym momencie muszę podkreślić, że nowa wersja systemu jest rozsyłana etapami, więc nie każdy właściciel tego modelu otrzyma komunikat o jej dostępności w tym samym czasie. Jeśli Twój egzemplarz ciągle nie otrzymał Androida 10, to po prostu uzbrój się w cierpliwość – Nokia na pewno o Tobie nie zapomni 😉 W tym momencie pozwolę sobie zauważyć, że Nokia 7 Plus jest piątym smartfonem HMD Global, który otrzymał aktualizację do najnowszej wersji zielonego robota. Przypominam, że to urządzenie z pierwszej połowy 2018 roku i to ze średniej półki, więc Finom plusik jak najbardziej się należy, zwłaszcza że dotrzymali słowa co do terminu udostępnienia aktualizacji. Brawo HMD Global: oto lista smartfonów Nokia z terminami aktualizacji do Androida 10!
Polecamy:
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nokia 7 Plus TA-1046 https://uplo…30f442.png
Dalej nie mam 10, telefon bez brandu
No ja też nie mam. Wielka ściema ta cała aktualizacja.
7stycznia wypuścili aktualizacje na rynek w Indiach. Kontaktowałem się w tej sprawie bezpośrednio z Nokią kazali cierpliwie czekać są opóźnienia bo grudniowa aktualizacja idzie z androidem 10 a jest wiele czynników jakie składają się na to kiedy to dotrze do naszych smartfonów.
https://andr…ndroid-10/
Nie lamentujcie. Należy zgłosić usterkę online do Nokii. Przyjeżdża kurier, zabiera sprzęt, który trafia do naprawy na… Węgry!!! Za 3-4 dni kurier stoi pod drzwiami z naprawionym smartfonem – oczywiście na gwarancji do 2 lat od dnia zakupu. Całość w ramach naprawy gwarancyjnej za … 0 zł wraz z usługą kurierską. Pozdrawiam.
A ja mam z Dystrybucji UK
I po pierwszym podłączeniu już uznałem że coś jest nie tak.
Bo wtyczka w porcie ładowania miała małe luzy ale wchodziła do końca.
No i niestety po paru miesiącach wyrobiło się tak że telefon ładuje się tylko wtedy gdy smartfon podłączony do ładowania oparty jest tak by wtyk USB C opierał się o podłoże
Nokie 7 plus posiadam już około 1,5 roku.
Już po kilku miesiącach użytkowania wystąpił problem z ładowaniem smartfona.
Nie oddałem go jeszcze do serwisu.
Po swobodnym podłączeniu do ładowania nie ładuje się ale gdy podepnę kabel i podeprę telefon tak aby wtyk opierał się od dołu np. o mebel to wtedy ładuje
To już nazywa się oszczędność i pseudo ekologia. Ołowiane luty jednak trzymają do dziś dzień, a te bez ołowiu to porażka.
Mam ten sam problem.
Rozbił bo?
Nie chciał się ładować przez wadę fabryczną portu ładowania?!
Kupił następnie flagowca
Wie ktoś coś o tej usterce fabrycznej z portem ładowania, bo mi ostatni coś ciężko ładuje?
Wyślij na gwarancję, naprawiają, tak samo naprawią sprawę z ekranem, który nie reaguje jeśli nie trzymasz go w ręce. Ale ekran dotyczy pierwszych partii, ja się niestety załapałem ale wysłać nie zdążyłem bo ktoś mi ją ukradł 😀
Już raz był ja gwarancji i praktycznie od razu problem wystąpił ponownie
W sumie mi za bardzo nie przeszkadza gdy ekran nie reaguje jeśli nie trzyma się telefonu w ręce chociaż czasem trochę denerwuje przy nawigacji. Jest zatem sens wysyłać go na gwarancję?
Widzisz, to zależy od Twoich oczekiwań. Z internetowych historii dowiedziałem się też, że jeśli wyślesz z usterka USB, tylko i wyłącznie, to potrafią i ekran przy okazji naprawić. Może być różnie.
Rozumiem, na razie z serwisu mi odpisali żebym zdjął szkło ochronne i zobaczył wtedy czy dotyk się naprawi… Nie wiem, jest sens to robić?
Nie, sprawdzałem, bez szkła jest identycznie